Lexus RC F vychádza z novučičkého kupé RC, ktoré využíva vo verzii RC 350 atmosférický vidlicový 6-valec 3,5 V6 ( 228 kW) alebo hybridnú sústavu, ktorá dáva za pomoci 2,5-litrového 4-valca a elektromotora v RC 300h maximálny výkon 161 kW. Lenže RC F je celkom iná káva. Namierené to priamo proti BMW M4 či Mercedesu-Benz C63 AMG. Takže pod kapotou ukrýva techniku omnoho väčšieho kalibru.

Veľa o nej však Lexus zatiaľ neprezradil. Isté je, že pôjde o atmosférický 8-valec s objemom piatich litrov, ktorý bude svoj výkon 334 kW (466 k) posielať cez 8-stupňový automat výhradne k zadným kolesám. Dynamické parametre ostávajú tajomstvom, no možno predpokladať, že RC F nebude mať problém podliezť pri akcelerácii na stovku hranicu piatich sekúnd a atakovať maximálnu rýchlosť 300 km/h. Spotrebu má krotiť štandardne dodávaný stop-štart systém.

O dostatočný prívod chladiaceho vzduchu sa stará obrovská predná maska, zväčšené sacie otvory po bokoch nárazníka, ale aj nápadné výduchy na predných blatníkoch. Zástavba mohutného motora si vyžiadala aj zvýšenie prednej kapoty. Lexus RC F dáva ďalej najavo svoju výnimočnosť rozšírenými prahmi a zadným difúzorom so zdvojenými koncovkami výfukov. Na výber budú tri dizajny 19-palcových diskov kolies, z ktorých dva sú leštené ručne.
Lexus RC F však preberá aj niektoré konštrukčné prvky zo superšportu LFA. Napríklad výsuvný zadný spojler, ktorý sa aktivuje pri rýchlosti 80 km/h a zasúva, ak rýchlosť poklesne pod 40 km/h. O zníženie ťažiska sa stará karbónová strecha. Interiér prešpikovaný kožou oživuje špecifický volant s krídelkami radenia prevodov, ale aj anatomické sedadlá. Digitálny prístrojový panel umožňuje viaceré druhy zobrazenia a možnosť voliť veľkosť digitálnych číslic.
Nový Lexus RC F sa predstaví už na budúci týždeň na autosalóne v Detroite.