Tata Nano, ktoré malo primať Indov, aby presadli zo svojich skútrov do áut, sa stretáva od začiatku výroby v roku 2009 s problémami. Pôvodné predpovede o produkcii 250 000 kusov ročne sa ukázali ako dramaticky mylné. Jeho imidžu neprispeli škandály so vznietením ani postupný rast cien zo 100-tisíc rupií na 150 000 (1 800 eur).
Vlani si Tata Nano kúpilo od apríla do decembra len 13 828 zákazníkov, čo je v medziročnom porovnaní viac ako 70 % pokles odbytu. Zaklincoval to december s predajom len 545 kusov, čo bol pokles dokonca až 75 %. Tata sa preto snaží pritiahnuť pozornosť novými verziami. Vlani uviedla napríklad modifikáciu Nano CNG eMax, spaľujúcu lacný zemný plyn. Lenže stanice na CNG sú len vo veľkých mestách, čím sa odbyt obmedzuje.
Novinkou je aj lepšie vybavené, ale drahšie Tata Nao Twist (165 000 rupií) s elektrickým posilňovačom riadenia. Zlepšenie situácie očakáva však Tata až po uvedení dieselovej verzie Nano Diesel s dvojvalcovým vznetovým turbomotorom (33 kW), ktorá debutuje na domácom februárovom autosalóne v Dillí. Najmä preto, že indická vláda dotuje predaj naftových áut. K tomu pridá bonus nízkej spotreby, ktorá má byť len 2,8 litra nafty na 100 km. To by malo urobiť z Nana najúspornejší sériovo vyrábaný automobil.
Či sa Tata Nano dostane do Európy, je stále neisté. To napriek tomu, že prototyp európskej verzie Nano Europa bol predstavený na ženevskom autosalóne už v roku 2009. Pôvodný plán počítal dokonca s výrobou priamo na starom kontinente.