Octavia G-TEC bude dodávaná vo verzii liftback, ale aj ako kombi. Základom je Octavia 1,4 TSI s upraveným benzínovým motorom na spaľovanie zemného plynu (CNG). Ten ponúkne výkon 81 kW. Technologický balík G-Tec bude obsahovať aj systém štart-stop a rekuperáciu brzdnej energie. Okrem pohonu na CNG si Octavia G-Tec zachová aj schopnosť jazdy na benzín.
Práve to umožní extrémny dojazd. Pri prevádzke na CNG prejde Octavia G-Tec 410 km na jedno natankovanie. Spotreba pritom predstavuje 5,4 m3 zemného plynu na 100 km, čo zodpovedá emisiám CO2 vo výške len 97 g/km. V benzínovom režime je dojazd až 920 km. Na jedno tankovanie oboch nádrží potom môže majiteľ absolvovať celkom až 1 330 km.
Ďalšie informácie, napríklad o dynamických parametroch, či umiestnení tlakových nádrží a ich objeme, Škoda nezverejnila. Uvoľní ich až počas svetovej premiéry v Ženeve. Podľa informácií slovenského zastúpenia Škody by sa mala plynová Octavia dostať na náš trh už v júni.