Tým hlavným je motor. Výkon preplňovaného dvojlitra, ktorý dáva vo verzii Si4 177 kW, vzrástol dodatočnými úpravami na úctyhodných 210 kW. Posilnil sa aj krútiaci moment, a to o 60 Nm na konečných 400. Štandardne je spojený s upravenou deväťstupňovou automatickou prevodovkou ZF a pohonom oboch náprav.
Upravený bol aj podvozok. Ten má nové nastavenie pružín a adaptívnych tlmičov, ale tiež upravenú geometriu. Brzdová sústava je vybavená prednými ventilovanými kotúčmi s priemerom 350 mm. Pribudla však aj funkcia vektorovania brzdného momentu TVB (Torque Vectoring byBraking), ktorá zlepšuje pribrzďovaním vnútorných kolies stabilitu v zákrutách.
Zvonka spoznáte Autobiography Dynamic vďaka neprehliadnuteľnému oranžovému laku Phoenix Orange. Nápadná je však aj nová maska chladiča, prepracované nárazníky, sacie otvory v kapote, svetlá s diamantovým efektom a obrovské 20-palcové kolesá. Nové sú aj koncovky výfukov s hranatým dizajnom. Označenie Autobiography naznačuje, že Evoque je priam prešpikovaný luxusnou elektronickou výbavou.
Novinkou je najmä systém InControlITM Apps, ktorý umožňuje pripojenie vášho smartfónu k multimediálnemu rozhraniu a využívanie rôznych aplikácií pomocou dotykovej obrazovky. Táto technológia dopĺňa už existujúci informačný a zábavný systém Evoque. Samozrejmosťou je tiež kožené čalúnenie v štyroch farbách a reliéfne logo Autobiography na opierkach hláv či osvetlené prahy s nápismi.
Špičková verzia Evoque Autobiography Dynamic sa predstaví v Ženeve spolu s o niečo lacnejšou verziou Autobiography.