Takýto agregát by mohol pokojne poháňať luxusnú jachtu, ale to je omyl. V pláne má totiž asfaltovú budúcnosť. Na rozdiel od hypersilných motorov s klasickou koncepciou sa Tyson Gavin vybral trochu inou cestou. Základom je 12 rotorov Wankelovho motora. Tie majú kompozíciu Y, čo znamená, že s najväčšou pravdepodobnosťou ide o tri bloky so štyrmi komorami. To je na „wankel“ naozaj úctyhodné číslo.
A rovnako vyráža dych aj objem motora. Tých 960 kubických palcov totiž predstavuje 15,7 litra. Aj bez turbodúchadla je potom agregát vybavený karburátorom schopný ponúknuť výkon nad 1 000 koní a 1 100 Nm krútiaceho momentu. To je však naozaj len základ. Pretože v ďalšom kroku má dostať elektronické vstrekovanie, ktoré prinesie 1 400 koní, a potom dve turbodúchadlá, ktoré zabezpečia až 2 400 koní.
Stále sme však len na polovici. Podľa Engine Labs bude nasledovať ďalší krok v podobe zvýšenia prepĺňacieho tlaku a použitia pretekárskeho benzínu. Potom by sa mala ručička na motorovej brzde vyšplhať až k číslici 3 600. Od ďalšieho zvýšenia prepĺňacieho tlaku až na 3,5 MP a pridania ďalšieho páru turbodúchadiel si Tyson Gavin sľubuje hranicu 5 000 koní pri otáčkach 9 000 za minútu. A ešte je tu vraj stále rezerva. Motor vo verzii pre dragster by mohol totiž dosahovať až 14 000 otáčok za minútu.
Zaujímavé na tomto megalomanskom agregáte sú však jeho rozmery. Tie totiž nepresahujú formát amerických 8-valcov radu big block či LS. A rovnako fascinujúca je aj jednoduchosť konštrukcie. Dvanásťrotorový wankel má totiž bez turbodúchadiel len devätnásť rotujúcich komponentov. To by mu mohlo zabezpečiť relatívnu spoľahlivosť, aspoň v prípade krátkodobého využitia počas pretekov.