Talianske motocykle MV Agusta patria na absolútnu špičku sveta jednej stopy. Výkony týchto strojov však zďaleka nezodpovedajú finančnej kondícii výrobcu. Ten už raz skrachoval. V roku 1980 sa zdalo, že MV Augusta odíde nadobro do histórie. Nakoniec však po desaťročnej prestávke ožila pod krídlami spoločnosti Cagiva a predstavila fenomenálny superbajk F4 750.
To však rozhodne nebol koniec jej trápenia. Odvtedy menila MV Agusta majiteľov častejšie, než predstavovala nové motocykle. Od roku 1999 putovala napríklad pod malajský Proton či americký Harley-Davidson. Naposledy došlo k zmene vlastníctva v roku 2011, keď ju kúpil Claudio Castiglioni. V súčasnosti sa však objavujú správy, že o ňu má vážny záujem koncern Fiat.
V skupine koncernových značiek by zapadala do exkluzívnej partie s Ferrari a Maserati, no vylúčené nie je ani partnerstvo s Alfa Romeo. Fiat by mohol MV Aguste priniesť nielen potrebné financie, ale vzhľadom na spojenectvo s Chryslerom aj expanziu na americkom motocyklovom trhu, čo by bola nepochybne veľká príležitosť. MV Agusta, ktorá má na konte 75 majstrovských titulov z rokov 1950 až 1980, by si to určite zaslúžila.