
Systém ABC (Active Body Control), ktorý zmierňoval náklony v zákrutách, predstavil Mercedes-Benz už v roku 1998 spolu s kupé CL. Jeho nová generácia však ide vďaka funkcii Curve tilting ešte ďalej. Karoséria sa nielenže nenakláňa von zo zákruty, naopak, pre hladší prejazd zakrivenej trajektórie, ju systém nakláňa smerom do zákruty.
Mercedes to prirovnáva k správaniu motorového člna, lyžiara alebo motocyklistu. Curve tilting využíva techniku Active Body Control. Tá dopĺňa tlmiče a pružiny o hydraulické valce, schopné meniť v zlomku sekundy výšku spodného uchytenia pružín. O dodávku tlaku sa stará čerpadlo a hydraulický okruh (200 barov). V zákrute tak systém zníži polohu karosérie na strane zákruty a, naopak, zvýšiť ju na druhej strane.

Celkový efekt prináša náklon v uhle maximálne 2,5 stupňa. Jeho veľkosť závisí od polomeru zákruty a rýchlosti. Aby mala elektronika dostatok informácii, spolupracuje Curve tilting so snímačmi priečneho zrýchlenia, ale aj so stereokamerami, ktoré skenujú povrch vozovky do vzdialenosti 15 metrov. Tieto oči vedia odhadnúť zakrivenie zákruty. Systém je funkčný v rýchlostnom rozmedzí od 30 do 180 km/h.
Curve tilting sa dodáva ako príplatková nadstavba k ABC a výlučne pre verzie so zadným náhonom. Pracuje iba v móde Dynamic Curve, ktorý sa ovláda trojstupňovým spínačom jazdných režimov. Zaujímavé je, že Mercedes nevyvinul túto technológiu pre dosiahnutie vyšších rýchlostí pri prejazde zákrut, ale z dôvodu vyššieho komfortu cestujúcich. Tí necítia preťaženie tak ako v bežných autách a v sedadlách sú stabilizovanejší.

S podobným systémom experimentoval Mercedes-Benz už v roku 1997 v štúdii Life Jet. Trojkolka schopná nakláňať sa do zákrut kombinovala komfort auta s pôžitkom jazdy na motocykli.