
Samozrejme, s touto počítačovou skicou nemá samotná automobilka nič spoločné. Tá vlastne dodnes nepotvrdila ani len to, či bol ženevský VisionC predzvesťou príchodu sériového modelu, ktorý by v hierarchii Škody zapadol medzi súčasnú Octaviu a pripravovanú generáciu nového Superbu. České médiá, ktoré majú k Mladej Boleslavi najbližšie, však o jeho budúcnosti vôbec nepochybujú. Považujú ho v podstate za hotovú vec.
Skloňuje sa rok 2016 a niektorí odvážlivci tvrdia, že premiéra 5-dverového kupé je naplánovaná dokonca ešte skôr. Napokon, štúdia vychádzala zo sériovej Octavie, takže technické obmedzenia tu v podstate nie sú. To ale neznamená, že na dizajne sa nič nezmení. V prípade výroby sa bude musieť tento showcar predsa len vzdať niektorých výstredných prvkov. A presne o to sa pokúsil maďarský virtuálny dizajnér X-Tomi.

Z oficiálnej snímky štúdie VisionC jednoducho ubral to, čo by bolo príliš drahé, a, naopak, pridal to, čo jej chýbalo. Základná silueta sa však v podstate nezmenila. VisionC prišiel po transformácii napríklad o príliš futuristické predné svetlá, ale aj trojuholníkové hmlovky. Umiernenejší je aj dizajn predného nárazníka a kľučiek dverí. Tie pôvodné, senzorické, ktoré sa vysunuli po priblížení ruky, nahradili klasické „tiahla“ z Octavie.
Celkom pekné auto. Čo vy na to? V ponuke Škody by sa mohlo objaviť napríklad pod názvom Garde. Bolo by to celkom logické. Veď aj doterajšie názvy čerpajú inšpiráciu z histórie. Na tie časy efektné 2+2 miestne dvojdverové kupé s motorom vzadu, sa vyrábalo v rokoch 1981 až 1987 ako nástupca legendárnej Škody 110 R Coupé. Len pre zaujímavosť, časť produkcie Garde pripadla aj na Bratislavské automobilové závody.