
Napriek skráteniu celkovej dĺžky karosérie o osem milimetrov má nová Fabia ponúknuť priestrannejší interiér. To síce Škoda deklarovala už dávnejšie, no tentoraz tu máme aj presné čísla. Celková dĺžka interiéru vzrástla o osem milimetrov na konečných 1 674 mm. Viac miesta je aj v šírke. Vo výške lakťov pribudlo vpredu 21 a vzadu dva milimetre. Šírka vpredu je presných 1 401 a vzadu 1 386 mm.
A viac miesta má byť aj nad hlavou, hoci je výška karosérie zredukovaná o 31 mm (1 467 mm). Môžu za to najmä sedadlá, ktoré sú v novej generácii umiestnené o čosi nižšie. K tomu všetkému pridáva Fabia o 15 litrov väčší batožinový priestor. Celkovým objemom 330 litrov tak Fabia poráža všetkých priamych súperov, dokonca aj Hyundai i20, ktorý sa z údaju 320 litrov dlho netešil. Po sklopení zadných sedadiel narastie celkový využiteľný objem až na 1 150 litrov.

Ľahký prístup do kufra so šírkou úložnej plochy 860 mm zabezpečí 1 098 mm široký vstupný otvor a nízka nakladacia hrana situovaná vo výške len 659 mm. Veko batožinového priestoru sa otvára do výšky 1 915 mm. A nechýba ani množstvo praktických Simply Clever riešení. Celkovo ich vo Fabii napočítame až 17, z toho deväť nových. Okrem známych „vychytávok“, akými sú vyberateľný odpadkový kôš, škrabka vo veku nádrže, držiak na multimediálne zariadenia či obojstranná rohož, je tu aj sedem držiakov na nápoje.
Do registra Simply Clever však tentoraz Škoda započítala aj elektronické prvky. Nové multimediálne rozhranie má totiž funkciu MirrorLink, ktorá zobrazuje obsah smartfónu priamo na obrazovke. Stačí spojiť smartfón a systém Bolero pomocou USB-kábla, aktivovať na rádiu funkciu MirrorLink a aplikácie mobilu sa prenesú na monitor palubného systému. Užitočná je tiež funkcia SmartGate, ktorá s využitím aplikácií umožňuje zobrazovať na mobile konkrétne údaje o vozidle. Napríklad spotrebu paliva alebo priemernú rýchlosť. Dáta sú prenášané bezdrôtovo pomocou Wi-Fi.

Dizajn palubnej dosky sa vyznačuje jednoduchými líniami a prehľadnosťou. V porovnaní s druhou generáciou je evidentné použitie kvalitnejších plastov. V centre palubnej dosky sa nachádza spomínané multimediálne rozhranie s dotykovým monitorom a pod ním panel klimatizácie. Prístrojovú dosku tvoria dva analógové ukazovatele a centrálny čierno-biely multifunkčný displej palubného počítača. Prieduchy ventilácie sú spracované omnoho citlivejšie ako doteraz. A pocit kvality zvyšuje aj multifunkčný volant z väčšej Octavie.