Súčasná generácia Civicu je na trhu len tri roky a kombi Tourer dokonca len rok. Honda však zúfalo potrebuje posilniť svoje pozície v Európe. A tak naordinovala obom verziám pomerne pohotový a rozsiahly facelift. Zásadne upravená je najmä predná časť. Úplne nový je nielen nárazník s výrazne športovým strihom, ale aj reflektory s integrovanými dennými LED diódami. Diódy nájdeme odteraz aj v tmavších zadných združených svetlách. Zmenené sú aj prahy a pri hatchbacku aj zadný nárazník.
Zmenám sa nevyhol ani interiér. Okrem nových poťahových materiálov, nových výplní dverí a chrómovaných rukovätí dostal Civic 2015 aj úplne nové dotykové rozhranie Honda Connect, ktoré ponúka konektivitu so smartfónmi a možnosť využívania internetových aplikácií vrátane internetového rádia a služieb navigácie. Myslelo sa aj na bezpečnosť. Po prvýkrát dostane Civic v sérii systém núdzového brzdenia City-Brake Active (CTBA), znižujúci riziko zrážok pri rýchlostiach do 30 km/h.
Najväčšou bombou je však nová verzia Civic Sport. Tá by mala čiastočne zmierniť rozčarovanie priaznivcov Hondy z priam nekonečného čakania na ostrý Civic Type-R s preplňovaným dvojlitrom. S ním Civic Sport počítať, samozrejme, nemôže, vystačiť si musí so známymi motormi 1,6 i-DTEC (88 kW) alebo s benzínovým 1,8 i-VTEC (104 kW), ale úpravy exteriéru nezaprú inšpiráciu v Type-R. A vyzerá naozaj skvelo. Objavuje sa na ňom čierna maska, agresívne tvarovaný nárazník s plástovým výpletom či špecifické čierne 17-palcové disky kolies.
Premiéra vynoveného Civicu a Civicu Sport sa uskutoční presne druhého októbra v Paríži. Vystavená tu bude aj nová Honda HR-V a tretia generácia malého Jazzu. Či sa tu objaví Civic Type-R a modernizované SUV CR-V, však ešte známe nie je.