Z vlaňajšieho konceptu LF-CC sa vykľulo v priebehu pár mesiacov sériové kupé Lexus RC, a tak je viac ako pravdepodobné, že losangelská štúdia LF-C2 je zas predohrou jeho otvorenej verzie. Najmä ak z ponuky Lexusu načas vypadol kabriolet IS 250C. Ako showcar si však mohla štúdia LS-C2 dovoliť viacero výstredností. Napríklad monumentálnu vretenovú masku, dvadsaťpalcové disky kolies s originálnym lúčovým dizajnom či zadnú kapotu s dvojicou bublinových prelisov. Lexus nešetril ani na ostrých líniách, ktoré sú preň v súčasnosti typické.
Automobilka tvrdí, že niektoré z týchto prvkov sa pretavia do sériovej produkcie a že LF-C2 v mnohom predznamenáva evolúciu jeho dizajnu. Efektne pôsobí aj zlatý viacvrstvový lak s 3D efektom. Prvou vrstvou je základná farba, po ktorej nasleduje strieborný priehľadný lak a potom žltý odtieň, ktorý vďaka odrazom striebornej vytvára iskrivo žiarivý lesk. Zlaté motívy však nájdeme aj v interiéri, ktorý ponúka štyri samostatné sedadlá a vraj aj dostatok priestoru. To najdôležitejšie však Lexus zatiaľ neprezradil.
Štúdia nemá totiž žiadnu strechu, a tak nie je jasné, čí počíta sériový kabriolet s pôvodnou sklápateľnou strechou z pevných materiálov, alebo s plátnom, ktoré prežíva v poslednom čase v triede kabrioletov renesanciu. Zachovaniu štíhleho profilu pontónu a redukcii nadváhy by však ľahšia a skladnejšia textília určite prospela. Na rozlúštenie tejto hádanky si ale ešte budeme musieť počkať, podobne ako na informácie o technike. Tie totiž Lexus v tlačovej správe vôbec nespomína.
Vzhľadom na dvojicu koncoviek výfukov nie je však vylúčené, že pod prednou kapotou by sa mohol nachádzať robustný atmosféricky 8-valec 5,0 V8 s výkonom 334 kW, prevzatý z ostrej verzie kupé RC-F. Či z kabrioletu vznikne aj „efko“, nie je isté. Skôr to vyzerá na použitie umiernenejšieho 6-valca 3,5 V6 (228 kW). A nezabúdajme ani na to, že Lexus má už v talóne 4-valcové turbo 2,0 Twin Scroll (175 kW), ktoré by krásnemu kabrioletu tiež slušalo.
Na záver spomeňme rozmery štúdie. Tá je dlhá 4 715, široká 1 840 a vysoká 1 385 mm. To znamená, že v porovnaní s kupé RC je LF-C2 o 23 mm dlhšie a o 13 mm nižšie. Základ konceptu je teda nespochybniteľný.