Mazda 2 s karosériou sedan nie aj až takou novinkou. Kufor so sebou „vozila“ už aj v predchádzajúcej generácii. Určená však bola prioritne pre ázijské trhy. Tie sedany doslova milujú, a tak je celkom logické, že podobnú konverziu podstúpila aj nová dvojka a že sa predstaví práve na autosalóne v thajskom Pak Krete neďaleko Bangkoku. Jej cieľová skupina sa teda príliš nemení, ale nie je vylúčené, že nakoniec zamieri aj do Európy.
Mazda má totiž v pláne zvýšiť objem produkcie tejto verzie vo svojom thajskom závode Auto Alliance, s cieľom znížiť výrobné náklady. Pre väčší počet produkovaných sedanov tak bude potrebovať aj nové odbytisko. Malé sedany síce nie sú európskou doménou, ale vydarený dizajn dvojky s kufrom by mohol zabodovať aj na starom kontinente. A bonusom by mala byť tiež veľkosť batožinového priestoru, ktorého objem však Mazda zatiaľ nezverejnila.
Pod kapotou sa očakáva štandardná ponuka agregátov novej generácie Mazdy 2. Potvrdený je diesel 1,5 Skyactiv-D s výkonom 77 kW a motor 1,5 Skyactiv-G. Ten je v Európe naladený na 55, 66 alebo 85 kW. Okrem neho je však Mazda 2 v Ázii vybavená aj menším motorom 1,3 Skyactiv-G. Kedy by mohla dvojka sedan doraziť do Európy, nie je ešte známe. Napokon, zatiaľ tu nebol uvedený ani hatchback. Chýbal dokonca aj na autosalóne v Paríži. Spustenie predaja je totiž naplánované až na jar budúceho roka.