Po roku príde Rinspeed do Ženevy s konceptom založeným na podobnej téme ako vlaňajšia štúdia XchangE. Teda s vozidlom, ktoré ukazuje, ako by mohlo autonómne riadenie zmeniť architektúru interiéru áut. Zásadným rozdielom je však formát. Kým XchangE vychádzal z luxusného amerického elektromobilu Tesla S a bol určený aj na dlhšie trasy, tentoraz bude základom vyslovene mestské BMW i3. Názov Budii má vyjadrovať, že toto auto má ambíciu stať sa najlepším kamarátom vodiča (best buddy).
Zatiaľ sú k dispozície len elektronické skice, no už z nich je jasné, že Rinderknecht príliš nezasahoval do zložitej karbónovej štruktúry nemeckého elektromobilu. Tuning spočíva skôr v detailoch ako rozšírených blatníkoch, pravdepodobne väčších kolesách a svetelnej rampe namiesto klasických reflektorov. Kamera a senzory na streche však prezrádzajú to najdôležitejšie. Budii bude vnímať svoje okolie a vedieť jazdiť aj bez pomoci vodiča. A tomu je prispôsobený celý interiér.
Úplne nová je palubná doska a najmä riadenie drive-by-wire, teda elektronické riadenie bez mechanických prepojení medzi volantom a kolesami. Aj preto možno volant presúvať na špeciálnej konzole na pravú či ľavú stranu interiéru, prípadne ho v režime autonómnej jazdy preklopiť dopredu tak, aby nezavadzal. Posádka sa zatiaľ môže venovať iným činnostiam, napríklad čítaniu novín či práci, keďže Budii bude nepochybne prepojený so svetom internetu.
Techniku prevezme Budii s najväčšou pravdepodobnosťou bez zmien od svojho darcu. To znamená elektromotor s výkonom 125 kW, umiestnený na zadnej náprave, ktorý bude čerpať energiu z li-ion akumulátorov s kapacitou 22 kWh. Sériové BM i3 s nimi zvládne na jedno nabitie vzdialenosť približne 160 km. Použitie pomocného spaľovacieho agregátu verzie i3 REX je vzhľadom na Rinderknechtovu posadnutosť ekológiou málo pravdepodobné, jedine ak by motor spaľoval namiesto benzínu napríklad zemný plyn. Na odpovede si budeme musieť počkať. Viac informácií však príde určite ešte pred svetovou premiérou Rinspeedu Budii na autosalóne v Ženeve.