Targa 4 GTS stojí tak ako jej sestry medzi Carrerou S a vrcholovým variantom GT3. Je to však po prvýkrát, keďže pôvodná Targa existovala len vo verzii 4S. Navonok ju spoznáte podľa matných 20-palcových čiernych diskov kolies s centrálnou maticou, športového nárazníka, evokujúceho takmer okruhové 911 GT3, či zadnej čiernej mriežky odvetrávacieho otvoru motora. Nechýbajú ani logá GTS. To podstatné je však pod zadnou kapotou.
Targu 4 GTS poháňa plochý 6-valec s objemom 3,8 litra a výkonom 316 kW pri 7 500 otáčkach za minútu. Krútiaci moment vrcholí hodnotou 440 Nm pri 5 750 otáčkach. Porsche sa pýši, že v porovnaní s Targou 4S sa zlepšila výkonová hmotnosť z 3,9 na 3,6 kg na jeden kôň. Táto raketa má teda poriadne horúcu krv. Na stovku šprintuje so 7-stupňovou dvojspojkou PDK len za 4,3 sekundy. So 6-stupňovým manuálom je o štyri desatiny pomalšia.
Manuál je však o čosi rýchlejší. Maximálna rýchlosť kulminuje údajom 303 km/h, kým automat končí pri 301 km/h. Rovnako zaujímavý je údaj akcelerácie z 0 na 200 km/h. Novej Targe 4 GTS na to stačí 15 sekúnd, respektíve 15,7 sekundy s manuálnou prevodovkou. V porovnaní s Targou 4S je navyše úspornejšia. Pre normovaný európsky cyklus uvádza Porsche 9,2 litra benzínu s PDK a rovných desať litrov s manuálnou „skriňou“.
Svoju okruhovú povahu dáva Targa 4 GTS najavo aj špecifickým vybavením interiéru. Ten už v štandarde obsahuje paket Sport Chrono so stopkami integrovanými v palubnej doske či s anatomickými sedadlami SportPlus čalúnenými kožou a alcantarou. Za príplatok si môžete dopriať adaptívne tlmiče PASM, schopné znížiť svetlú výšku podvozka o 10 mm, športový výfukový trakt so špeciálne naladenou akustikou, ale aj adaptívne bi-xenóny Porsche Dynamic Light System.
Do predaja zamieri nová otvorená verzia 911 4 GTS v marci. Na nemeckom trhu bude štartovať cenou 137 422 eur.