Myslíte si, že staručký Land Rover Defender spájaný s tvrdou prácou nedokáže konkurovať vytunenému Mercedesu-Benz G AMG? Páni zo spoločnosti Wildcat Automotive sú iného názoru. Pod jeho kapotu vám na žiadosť namontujú rovno 8-valcové zámorské srdce z Chevroletu Corvette, a to aj so 6-stupňovou samočinnou prevodovkou. Potom sa britská terénna klasika začne nebezpečne podobať na svojho nemeckého konkurenta, aj keď navonok si najväčšie tajomstvo necháva v podstate pre seba.
Defender Wildcat LS3 V8 110 XS SW, ako znie jeho kompletný názov, sa totiž dizajnom príliš nelíši od sériových Defenderov s dlhým rázvorom (2 794 mm). Mierne rozšírené nárazníky a blatníky, špecifický dizajn čiernych kolies a integrované zadné výfuky toho veľa naozaj neprezradia. No pod prednou kapotou je celých 321 kW pochádzajúcich zo 6,2-litrového amerického 8-valca. Ak vám je aj to málo, v ponuke Wildcat Automotive figuruje výkonový tuning, ktorý vyžmýka z toho istého motora ďalších 89 kW.
Čo urobí nádielka 410 kilowattov s Defenderom, si len ťažko predstaviť. Každopádne s ním napriek vysokej hmotnosti „trhnete“ na križovatke kdejaké kupé. Bohužiaľ, výkonové parametre Wildcat neudáva, no zrýchlenie na stovku hlboko pod sedem sekúnd je isté. V ponuke je tiež úprava interiéru. K dispozícii bude luxusná koža či štvorica športových anatomických sedadiel. No inak zostáva všetko na svojom mieste. Vrátane „budíkov“ a volantu na pravej strane. Defender Wildcat sa totiž vyrába len z britských verzií.