Škoda je vo svojej tlačovej správe k interiéru Superbu veľmi skúpa na konkrétne údaje, no superlatívmi rozhodne nešetrí. Doslova sa tu píše: "Superb ponúkne kvalitu vozidiel vyšších tried a v spojení s bezkonkurenčnou ponukou priestoru, novou úrovňou komfortu, špičkovými technickými riešeniami a precíznym, hodnotne pôsobiacim spracovaním zadefinuje meradlá vo svojom segmente.“
Správu dopĺňa jediná fotografia zachytávajúca dizajn palubnej dosky. Inšpirovaný má byť vlaňajším konceptom VisionC, ktorý sa predstavil v Ženeve. Bližší pohľad však odhaľuje, že celkom tak to nie je. Nehovoríme pritom len o odlišných prieduchoch ventilácie či odstránení transparentných dekoratívnych prvkov. Odlišná je celá stredová konzola, výplne dverí aj vrchná časť „palubovky“, ktorá bola pôvodne viac autonómna, podobne ako v Octavii.
Interiér pôsobí strohým až konzervatívnym dojmom, jednoducho, ubral z emócií štúdie. Čo ostalo, je tvar prístrojového panelu a rozmerné multimediálne rozhranie. V podstate ide ale len o mierne modifikované moduly z Octavie, čo platí aj o paneli klimatizácie a identickom volante. Odstup od Passatu je teda v rámci koncernovej hierarchie zachovaný. Superb nebude môcť z tohto dôvodu počítať ani s virtuálnym kokpitom.
V porovnaní s Octaviou sa tlačidlá asistenčných systémov premiestnili do oblasti radiacej páky. V čom ju však Superb v každom prípade prekoná, je priestor v kabíne. Tu bude robiť vrásky na čele dokonca aj Passatu. Je totiž dlhší a o málo širší. Latku v triede nastaví aj veľkosťou kufra. Pod zadné veko tohto liftbacku sa totiž zmestí neuveriteľných 635 litrov batožiny.
Ďalšie čiastkové fotografie môžeme očakávať už v najbližších dňoch. Svetová prezentácia Superbu tretej generácie je naplánovaná na 17. februára v Prahe. Nasledovať bude výstavný debut na marcovom autosalóne v Ženeve. Šušká sa, že by sa tu okrem liftbacku mohol po prvýkrát objaviť aj Superb Combi.