Mimoriadne úspešné SUV Duster bolo doteraz dostupné s pohonom oboch náprav len v kombinácii s atmosférickým 4-valcom 1,6 16V (77 kW) a s naftovým motorom 1,5 dCi (80 kW). Moderný preplňovaný benzínový 4-valec 1,2 TCe, ktorý predstavoval výkonom 92 kW najsilnejšiu alternatívu pod kapotou Dusteru, však Dacia ponúkala len s pohonom prednej nápravy. Autosalón v Ženeve to však zmenil. Na trh sa dostane aj Duster 1,2 TCe 4×4.
Spolu s ním sa predstaví upravená 6-stupňová prevodovka so skráteným prvým prevodovým stupňom (5,6 km/h pri 1 000 ot./min.), suplujúcim redukčný prevod, a predĺženou šestkou, ktorá ma zas zabezpečiť ekonomickú prevádzku pri vyšších rýchlostiach. V kombinácii so štart-stop systémom motor vyhovuje na rozdiel od minulosti emisnej norme Euro 6, čo logicky znamená aj z níženie spotreby paliva. Dacia udáva pri novej verzii spotrebu len 6,4 litra na 100 km, čo je len o 0,1 litra viac v porovnaní s verziou 1,2 TCE 4×2, ale až o 1,6 litra menej v porovnaní s Dusterom 1,6 16v 4×4.
Na systéme pohonu oboch náprav sa nič nemení. Ten pracuje v troch režimoch – 4×2, Auto a Lock pre náročnejšie podmienky, keď dokáže preniesť na kolesá zadnej nápravy 50 % hnacej sily. Výber uskutočňuje vodič otočným ovládačom. Od novej verzie očakáva Dacia ďalší rast dopytu. Pritom už druhý rok po sebe dosiahla v Európe najsilnejší rast na automobilovom trhu a získala trhový podiel 2,5 % (+ 0,4 %). V roku 2014 predala 511 362 vozidiel. Z toho dve tretiny tvorili Sandero a Duster. Z každého sa predalo vyše 160 000 kusov. Tretie miesto získal Logan s registráciami takmer 100 000 kusov.