Obe verzie sú postavené na úplne novej podvozkovej platforme, ktorá sa stane základom pre ďalšie modely Astonu v blízkej budúcnosti. Karoséria aj skelet sú vyrobené prevažne z hliníka. Plátenná viacvrstvová strecha potrebuje na úplnú premenu vozidla len neuveriteľných sedemnásť sekúnd. Pod prednou kapotou ticho pradie ušľachtilý dvanásťvalec 6,0 V12 (330 kW) prepojený so šesťstupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou. To stačí na šprint na 100 km/h za päť sekúnd a na dosiahnutie maximálnej rýchlosti 300 km/h, čo je na kabriolet vskutku nevídané. Šokujúce je aj inovačné tempo britského výrobcu, ktorý sa za dva a pol roka pochválil už šiestimi výstavnými premiérami.
Ženeva 2004: Aston Martin DB9 Volante
Čisto aristokratická krv koluje v novinke prestížnej britskej značky Aston Martin. Namiesto očakávaného najmenšieho modelu AM V8 dorazila do Ženevy otvorená modifikácia modelu DB9, ktorý príde na trh už na jar. Dvaplusdvamiestny kabriolet s prívlastkom Volante bude nasledovať o pol roka neskôr.