Tentoraz by malo naozaj ponúknuť viac komfortu aj cestujúcim na zadných sedadlách. Veď oproti Maranellu je dlhšie až o 40 centimetrov a to isté platí o rázvore náprav. Modenská novinka je však míľnikom aj z technologického hľadiska. Je to prvé dvanásťvalcové Ferrari s celohliníkovou konštrukciou karosérie aj podvozku. To prinieslo úsporu hmotnosti až o štyridsať percent. Rozloženie hmotnosti v pomere 46 : 54 percent v prospech zadnej nápravy dokonale rešpektuje klasickú pohonnú sústavu s motorom umiestneným vpredu a pohonom zadných kolies. Samozrejme, prevodovka je integrovaná s diferenciálom systémom Transaxle.
V porovnaní s modelom 575 Maranello, s ktorým má Scaglietti zhodnú konštrukciu motora, dosahuje približne o 20 kW vyšší výkon. Z objemu 5,7 litra dáva rovných 397 kW. Pri pohotovostnej hmotnosti 1800 kg to znamená zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy. Ručička rýchlomeru sa ustáli až pri údaji 315 km/h.