O dokonalý výsledok sa postaral dizajnér Luc Donckerwolke, ktorý kompletne prepracoval zadnú časť a navrhol nové disky kolies či dizajn koncoviek výfukov. Prepracovaná musela byť aj oceľovo-karbónová štruktúra karosérie a podvozku, aby sa dosiahla potrebná tuhosť. Murciélago si vďaka tomu mohlo zachovať neodmysliteľné krídlové dvere.
Technika je zhodná s kupé. Dvanásťvalec objemu 6,1 litra (426 kW) odvádza výkon permanentne na všetky štyri kolesá v pomere 75 : 25 percent v prospech zadnej nápravy. V dynamických parametroch sa takmer vyrovná svojmu staršiemu súrodencovi. Dosiahne maximálnu rýchlosť 320 km/h, pričom šprint na stovku zvládne za nepredstaviteľných 3,8 sekundy. S otvorenou strechou je však rýchlosť obmedzená na 160 km/h.
Talianska automobilka plánuje vyrobiť len limitovanú sériu v počte dvesto kusov. Majitelia, ktorým sa roadster dostane do rúk najskôr v druhej polovici roka, zaplatia za túto adrenalínovú hračku 350-tisíc eur, čo je viac ako štrnásť miliónov korún.