Nakoniec sa C-X17 objavilo po druhý raz v Dubaji vo farbe Liquid Aluminium. Je teda viac než pravdepodobné, že sériový model, ktorý sa ukáže pod názvom Jaguar F-Pace v priebehu tohto leta a výstavnú premiéru absolvuje vo Frankfurte nad Mohanom, sa bude od C-X17 líšiť naozaj len v detailoch. Napokon, aj prvá snímka rozsvietených svetiel ukazuje blízku príbuznosť.
Isté tiež je, že F-Pace bude postavený na ľahkej hliníkovej platforme iQ (AL), Intelligent Aluminium Architecture, na ktorej už spočívajú nové modely XE a XF a tiež to, že prednosť dostanú úsporné 4-valcové motory radu Ingenium. Pre vrcholovú verziu bude však určený aj preplňovaný 6-valec 3,0 V6 s výkonom 250 kW, známy z roadsteru F-Type či opäť z limuzíny XF. Pohon oboch náprav si F-Pace požičia z Land Roveru Discovery Sport.
So sesterskou značkou ho bude spájať aj miesto produkcie. Po kompaktnom XE bude totiž práve F-Pace druhým Jaguarom v histórii, ktorý bude schádzať z produkčných liniek závodu Land Roveru v Sollihule. Do jeho modernizácie investoval koncern Jaguar Land Rover najväčší objem prostriedkov za posledných sedemdesiat rokov. Práve táto investícia umožnila flexibilitu výroby, ktorej výhody môžu odteraz využívať obe značky súčasne.