Bezvzduchové pneumatiky majú obrovskú výhodu. Nemôže pri nich dôjsť k náhlej strate tlaku vzduchu. Ak by sa presadili v automobilovej výrobe, znamenalo by to koniec defektom, rezervným kolesám aj lepiacim súpravám. Nie je to však jednoduché. Hoci na tejto technológii pracuje viacero pneumatikárskych firiem, v sériovej výrobe osobných áut sa zatiaľ bezvzduchové pneumatiky nepresadili. Stretnúť sa s nimi môžeme len pri stavebných strojoch, prípadne terénnych štvorkolkách.
Najznámejší je projekt Michelin Tweel, kde došlo k integrácii pneumatiky a disku, alebo projekt NPT od Bridgestonu. So slovom do bitky prichádza teraz aj kórejský Hankook. Predstavil už piatu generáciu bezvzduchového plášťa s názvom iFlex, kde stlačený vzduch nahrádza lamelová štruktúra. Hankook tvrdí, že pneumatika je vhodná pre osobné autá a že zvláda záťaž a rýchlosti, ktorým sú bežne vystavené.
V porovnaní s Michelin Tweel ide o koncept, kde by sa pneumatika nasadzovala na disk, tak ako bežný plášť, čo by zjednodušilo výrobu, cenu aj servis. Profil plášťa 128/80 pre disky s rozmerom 14 palcov je však dosť neštandardný a naznačuje, že ak sa bezvzduchové pneumatiky dostanú do sériovej výroby, kariéru odštartujú pravdepodobne v triede malých mestských áut. Kedy to bude, však Hankook neprezradil.