Mercedes V AMG Line: Športový imidž viac výkonu neznamená

Voľná nesmie ostať ani tá najmenšia škára na trhu. Plaket AMG tak nájdete dokonca už aj na stuttgartskej „dodávke“ triedy V. Možno, že je to tak trochu degradácia talentu pánov z Affalterbachu, ale čo zvýši predaj, je vždy dobré. Viac výkonu však nečakajte.

04.09.2015 16:00
debata
Trieda V AMG Line dostala športový paket... Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz V - AMG Line Trieda V AMG Line dostala športový paket vrátane nového nárazníka, 19-palcových kolies či strešného spojleru.

Hviezdami Mercedsu-Benz na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom bude síce najmä nová trieda C Coupé, hyperluxusný kabriolet triedy S, a najmä nová trieda E, no bokom by nemalo ostať ani „véčko“. Luxusné MPV odvodené z dodávky Vito sa nám už predstavilo v podobe karavanu Marco Polo aj ako hybridný koncept V-isino e, no korunu mu nasadí až premiéra verzie AMG Line. Športové gény a dodávky síce nejdú príliš dokopy, ale prečo nie. Trieda V jednoducho oblečie po prvý raz do šiat z Affaleterbachu.

Šesťmiestny interiér bude bohatší o ventilované... Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz V - AMG Line Šesťmiestny interiér bude bohatší o ventilované sedadlá druhého radu či obrovské panoramatické strešné okno.

Týka sa to nárazníka so zväčšenými sacími otvormi, 19-palcových kolies AMG či dokonca strešného spojleru. A V AMG Line sa nebráni ani luxusu. Zákazníci dostanú najväčšie panoramatické strešné okno, aké sa kedy v tejto triede objavilo, vyhrievané a chladené držiaky nápojov či ventilované sedadlá vpredu aj vzadu. Chýbať nebude doky pre iPady, dokonca aj pre cestujúcich vzadu. Priplatiť si môžete za adaptívne pruženie Agility Control, ktoré dopĺňa štandardne znížený podvozok o 15 mm.

Podvozok znížený o 15 mm a adaptívne tlmiče... Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz V - AMG Line Podvozok znížený o 15 mm a adaptívne tlmiče dodajú „véčku“ viac sebavedomia v zákrutách. Výkonom sa však nebude líšiť od bežných verzií. Súčasné maximum je 140 dieselových kilowattov.

Inak sa však technika nemení. Pod kapotou bude stále najsilnejším agregátom 4-valcový diesel s objemom 2,1 litra, ktorý dáva za pomoci dvoch turbodúchadiel 140 kW a 440 Nm. Slabšie verzie majú 110 alebo 120 kilowattov. Za príplatok môžu byť kombinované so 7-stupňovou prevodovkou 7G-Tronic. Dynamikou nebude teda trieda V AMG Line vytŕčať z radu štandardných véčok. Nižší podvozok a výkonnejšie brzdy by mu však mohli dodať viac sebavedomia v zákrutách. Športový balík si budú môcť zákazníci objednávať už od konca tohto roka.

Výrobca predpokladá zaručený úspech, keďže doterajšie predaje novej generácie, ktorá sa predstavila len tento rok, ukazujú, že zákazníci siahajú najčastejšie po verziách v najvyššej výbave a triedu V využívajú najmä ako luxusné MPV.

Mercedes-Benz V - AMG Line
Mercedes-Benz V - AMG Line
+7Mercedes-Benz V - AMG Line

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Mercedes-Benz #AMG #Mercedes-Benz V
Články podľa značiek