Od Alfy Romeo, ktorá na frankfurtský autosalón ohlásila veľký comeback do strednej triedy, mnohí očakávali, že ukáže okrem už predstavenej vrcholovej Giulie QV so 6-valcom od Ferrari aj bežné verzie jej nového sedanu. Nestalo sa. Na stánku stála opäť len Giulia Quadrifoglio Verde. Či si to môže Alfa vo svojej situácii dovoliť, nechajme stranou, podstatné je, že viac ako týždeň od začiatku najväčšej európskej motoršou sa odhodlala oznámiť aspoň paletu ostatných motorov.
Okrem spomínaného dvakrát preplňovaného 6-valca s objemom 2,9 litra a výkonom 375 kW ponúkne ďalšie tri motory. Všetky s preplňovaním. Tie však budú mať viacero výkonových verzií, takže vyberať bude možné až zo siedmich alternatív. Benzínový dvojliter bude naladený na 133, 184 alebo až 243 kW. V Európe bude nepochybne dopyt zameraný na diesle. Základom sa stane 2,2 litrový 4-valec s výkonmi 99, 133 alebo 154 kW. Posledný z nich bude vybavený dvojicou turbodúchadiel.
Chýbať však nemá ani väčší diesel 3,0 MultiJet so šiestimi valcami, ktorý ponúkne rovných 250 kW. V prvej vlne sa objavia najprv štvorvalce a vrcholový 6-valec. Na veľký diesel si budeme musieť počkať dlhšie, napokon ako na celú Giuliu, ktorá sa dostane na trh až vo februári budúceho roka. Taliani tvrdia, že sa to oplatí. Zatiaľ je jasné, že aspoň Quadrifoglio Verde bude poriadne ostrý stroj. Na stovku šprintuje za 3,9 sekundy a referenčný Nürburgring zvládne za 7 minút a 13 sekúnd, čo je o 13 sekúnd lepší výsledok v porovnaní s BMW M4.