Už-už to vyzeralo, že z transformácie ekologického sedanu Fisker Karma, ktorý poháňali elektromotory a benzínový generátor, na americkú benzínovú šelmu VL Destino nič nebude. Prototyp sa totiž ukázal už v roku 2012 a jeho produkcia mala odštartovať na jeseň toho ďalšieho. Namiesto toho došlo k súdnym ťahaniciam medzi Fiskerom vlastneným hongkonskou spoločnosťou miliardára Richarda Li a spoločnosťou VL Automotive, ktorá s týmto nápadom prišla.
Nakoniec sa však veci vyriešili. Majitelia firmy VL, teda bývalý podpredseda gigantu General Motors Bob Lutz a Gilbert Villareal, presvedčili Henrika Fiskera aby sa pridal na ich stranu. Stalo sa. Vznikla tak nová spoločnosť VLF Automotive, teda Villareral-Lutz-Fisker. To dalo veci do pohybu a vyriešilo ďalšie prípadné spory. V Detroite sa tak mohol konečne ukázať prototyp skutočného VLF Destino. A hoci ide o absurdnú prestavbu bývalého ekologického „grínpisáka“ na benzínovú šelmu, ktorá si neláme hlavu so spotrebou, niet pochýb, že ide o krásne auto.
Za túto parádu si tvorcovia Destina vypýtajú takmer dvojnásobok pôvodnej ceny. Každý z 25 exemplárov má stáť minimálne 229 000 dolárov (209 000 eur), napokon je v nej aj cena nepredaných Fiskerov Karma, ktoré stáli „len“ 141 400 dolárov. To však nemusí byť koniec investícii. Za príplatok ponúkne VLF karbónovú strechu a luxusné kožené druhy čalúnenia. K tomu všetkému vám pribalia podpis zakladateľa spoločnosti Henrika Fiskera, ktorý osignuje každý vyrobený exemplár. To aby bolo jasné, že toto nie je len nejaký garážový tuning ale prestavba posvätená zakladateľom spoločnosti Fisker.