Sprísňovanie emisných limitov núti výrobcov k rozširovaniu ponuky hybridných áut. Takéto riešenie je väčšinou veľmi drahé, pretože okrem batérií a elektromotora musí byť hybridnému pohonu prispôsobená aj celá konštrukcia vozidla. Nemecká spoločnosť ZF teraz prichádza s riešením, ktoré by mohlo znížiť cenu hybridnej technológie a dopriať elektromotor aj bežným autám. V podstate ide o modul zadnej nápravy, ktorá môže byť osadená elektrickým motorom aj riadením zadných kolies. Pritom neobmedzí veľkosť kufra.
Náprava využíva polonezávislé zavesenie mSTARS (Semi-Trailing Arm Rear Suspension), ktoré eliminuje použitie klasických vzpier a prináša oddelené uloženie tlmičov a pružín. To je výhodné pre ovládateľnosť auta, jeho komfort, ale aj pre väčší kufor, pretože zväčšuje priestor medzi podbehmi, a teda aj šírku batožinového priestoru. Získaná úspora tiež dovolí montáž kompaktného elektromotora integrovaného s jednostupňovou prevodovkou a diferenciálom. A navyše je vyššia úroveň doplnená natáčaním zadných kolies AKC (Active Kinematics Control).
Natáčanie kolies v uhle troch stupňov, a to oboma smermi potom zľahčuje manévrovateľnosť a podporuje stabilitu v zákrutách. Výhodou je, že takúto komplexnú nápravu by mohli nakupovať a používať v hybridných vozidlách viaceré automobilky súčasne, čím by klesla cena technológie na minimum. ZF, spoločnosť známa najmä výrobou špičkových automatických prevodoviek, tvrdí, že jej náprava je pripravená do série a že technologicky nič nebráni jej využitiu. Objaviť by sa mohla aj v malých a lacných autách. Na rade sú teda teraz výrobcovia.