Celé to dopĺňa li-ion batéria s kapacitou 1,56 kWh. Potom už Niro nepotrebuje ani klasický akumulátor. Ako správny full-hybrid bude schopné jazdiť v krátkodobom elektrickom režime. Celkový výkon sústavy je 104 kW. Spotreba má byť pritom len 3,9 litra benzínu. Teraz už všetko závisí od ceny. A tá ostávala doteraz tajomstvom. Kia však zverejnila základné ceny Nira v Nemecku. Na tamojšom trhu bude štartovať na 24 990 eurách. Porovnať ju môžeme s referenčným hybridom – Toyotou Prius.
Ak by stálo Niro aj na Slovensku spomínanú sumu, tak potom by bolo v porovnaní s Priusom lacnejšie až o 2 200 eur. Nový Prius u nás totiž začína na 27 190 eurách. A to nie je zlé. Porovnať ho tiež môžeme s podobne výkonnými modelmi Kie. Tak napríklad SUV Sportage 2,0 CRDi (100 kW), ale s pohonom oboch náprav 4WD, je drahšie o 1 500 eur (26 490 €). So slabším dieselom 1,7 CRDi (85 kW) a pohonom 2WD by ste však ušetrili až 2 000 eur. Uvidíme teda, ako dopadne boj slovenského importéra o cenu na našom trhu.