Ford Mustang podstúpil modernizáciu, ktorá ho zmenila vo viacerých ohľadoch. Z hľadiska vonkajšieho dizajnu sa odohrali zmeny v prednej aj v zadnej časti, v interiéri pribudol dvanásťpalcový displej a z ponuky vypadol atmosférický šesťvalec. Do výbavy však pribudli najmodernejšie bezpečnostné asistenčné systémy a nová desaťstupňová automatická prevodovka.
Dôvodom zastavenia výroby atmosférického šesťvalcového motora s objemom 3,7 litra sú jeho parametre. Preplňovaný štvorvalec EcoBoost dosahuje totiž vyšší výkon a nižšiu spotrebu ako spomínaný agregát. Ford uviedol, že v prípade základnej pohonnej jednotky dôjde k navýšeniu výkonu, no presný údaj nezverejnil. Vylepšenia sa dočkal aj päťlitrový osemvalec určený pre verziu GT, ktorý dostal nové vstrekovanie paliva a kompresný pomer zvýšený z 11:1 na 12:1. Vďaka tomu bude motor pracovať pri vyšších otáčkach, zvýši sa jeho výkon a zníži spotreba paliva.
Oba agregáty bude možné skombinovať so šesťstupňovou manuálnou alebo novou desaťstupňovou automatickou prevodovkou. K verzii GT sa bude dať navyše prikúpiť paket Performance obsahujúci podvozok MagneRide s adaptívnymi tlmičmi a zákazkové pneumatiky Michelin Pilot Super Sport 4.
Pokiaľ ide o dizajn, v prednej časti došlo hneď k niekoľkým zmenám. Predná hrana kapoty motora sa znížila o 20 milimetrov. Ford Mustang dostal nové predné a smerové svetlá. Karosárske zmeny sa dotkli aj vykrojenia priestoru pre svetlomety, nárazníka a otvorov odvádzajúcich horúci vzduch. Agresivitu výrazu prednej časti dodáva širšia maska chladiča, ktorá zároveň rozširuje celé vozidlo.
V zadnej časti zaujmú hlavne svetlá a koncovky výfuku. Zadné svetlá sa naďalej skladajú z troch častí, ale po novom budú usporiadané do tvaru písmena „C“. Verzie so slabším motorom budú mať dve koncovky výfukového potrubia, zatiaľ čo tie so silnejším sa budú pýšiť až štyrmi koncovkami. Úpravy sa dotkli aj difúzoru, čierneho panelu medzi svetlami a priestoru pre tabuľku s evidenčným číslom.
Hlavnou zmenou v interiéri bude prítomnosť dvanásťpalcového LCD displeja. Pôjde však o prvok príplatkovej výbavy. Základná verzia počíta s analógovým ovládaním. Posun smerom k prémiovým značkám dokazuje prítomnosť čalúnenia stredovej konzoly a vyhrievanie volantu. Zlepšenú aktívnu aj pasívnu bezpečnosť potvrdzuje zastúpenie asistenčných systémov. Súčasťou výbavy bude systém zabraňujúci kolízii s detekciou chodcov, varovanie pred vybočením z jazdného pruhu, detektor únavy vodiča a systém pre udržiavanie bezpečnej vzdialenosti od vpredu idúcich vozidiel.
V rámci príplatkovej výbavy budú mať zákazníci na výber dvanásť typov zliatinových diskov. Do ponuky farieb karosérie pribudli oranžová Orange Fury, modrá Kona Blue a červená Royal Crimson. Technické parametre motorov ani ceny zatiaľ nepoznáme. Začiatok predaja v Severnej Amerike je naplánovaný na jeseň.