Športová divízia Audi Sport – teda bývalé oddelenie Quattro GmbH – má na starosti ostré modely Audi RS. Na vrchole aktuálnej ponuky je druhá generácia Audi R8 poháňaná desaťvalcom pochádzajúcim z dielne Lamborghini. Práve koncernová príbuznosť oboch značiek by mohla naznačovať aj spoluprácu v otázke nového hyperšportu, no podľa slov S. Winkelmanna je v hre len čistokrvné Audi, ktoré by čerpalo inšpiráciu z pretekárskej histórie značky.
Keby sa v Ingolstadte rozhodli konkurovať Mercedesu-AMG Project One, museli by súperiť s vidlicovým šesťvalcom z monopostu z F1, ktorý bude spolupracovať s dvomi elektromotormi na prednej náprave. Celkový výkon pohonnej sústavy hyperšportu z Affalterbachu bude 750 kW. Posledný pokus o hyperšport sa v Audi skončil neúspešne, keď výrobu elektrického Audi R8 e-tron zrušili pre nedostatočný zákaznícky záujem. Ten však vyplýval aj z astronomickej ceny jeden milión eur.
Hypešport, ktorý by sa dostal na vrchol hierarchie, by ale vznikol len v obmedzenom počte. Nebol by však bez šance na úspech, keďže z trojice nemeckých prémiových značiek vyvíja hyperšportový automobil len Mercedes-Benz. BMW sa do daného segmentu zatiaľ nechystá. Najväčším rizikom veľkolepých plánov sú však finančné okolnosti, ktorým musí koncern Volkswagen v súčasnosti čeliť. Ak vezmeme do úvahy aj fakt, že divízia Audi Sport neplánuje spojiť sily s Lamborghini, bude vývoj a prípadná výroba nového hyperšportu naozaj drahá záležitosť.