Vlaňajší príchod dodávky SpaceTourer okorenil Citroën ženevským konceptom Hyphen. Išlo o drsne pôsobiacu verziu s pohonom oboch náprav, terénnymi pneumatikami a nápadným dizajnovým tuningom, na ktorom spolupracovali aj členovia kapely Hyphen Hyphen. Asi to nebol len výstrel do tmy. Do Ženevy sa totiž aj tento rok vráti Citroën s podobne ladeným SpaceTourerom. A hoci nesie prívlastok 4×4 Ë Concept, je realite bližšie, ako by sa mohlo zdať. Terénnej dodávke nebráni nič, aby sa dostala priamo na výrobné linky. Automobilka tak len pravdepodobne testuje potenciálny záujem publika.
Ženevský Ë Concept vychádza zo sériového SpaceToureru v krátkej verzii XS. Citroën však spomína aj možnosť postaviť takéto auto z dlhších verzií M a XL, čo nebude iste náhoda. Tá krátka by však mohla konkurovať bežným SUV strednej triedy, keďže dostala pripájateľný pohon oboch náprav s funkciou Lock od francúzskej spoločnosti Dangel. A aby si s terénom rozumela ešte viac, jej podvozok je zvýšený o rovných 60 mm. Na pneumatikách nájdeme reťaze. Takže tu máme mikrobus pre dobrodruhov, ktorý sa nezľakne blata, snehu ani prašnej cesty. Dizajn oživuje sivé maskovanie s červenými akcentmi.
Interiér je ladený v podobných farbách a pojme sedem cestujúcich v troch radoch sedadiel s konfiguráciou 2+2+3. Posuvné bočné dvere možno ovládať aj pomocou nožného senzora. Na palube nájdeme množstvo prvkov Citroën Advanced Comfort od head-up displeja až po 7-palcovú dotykovú obrazovku. Pod kapotou ale nečakajte elektromotory, hoci názov Ë Concept by tomu nasvedčoval. Písmeno Ë použil Citroën len ako symbol svojich doplnkových produktov pre životný štýl. Štúdia sa spolieha na overenú techniku – dvojlitrový 4-valec 2,0 BlueHDi s výkonom 110 kW, spojený so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
Aj to naznačuje blízkosť sériovej produkcie tohto konceptu. Okrem neho však privezie Citroën na ženevskú motoršou aj štúdiu C-Aircross Concept, ktorá je avízom nového crossovera, vyvinutého v partnerskej spolupráci s Opelom.