S odchodom súčasnej generácie Citroënu C5, ktorý je vo výrobe už neuveriteľných deväť rokov, odíde definitívne do minulosti aj originálne hydropneumatické pruženie, ktoré používala francúzska automobilka od päťdesiatych rokov. Na zadnej náprave dokonca už na posledných verziách Traction Avant, teda ešte pred príchodom ikonického modelu DS. Systém, ktorý zabezpečoval bezkonkurenčný komfort a o ktorý prejavili záujem aj konkurenčné automobilky, napríklad Rolls-Royce, je dnes už prekonaný, a najmä drahý. Automobilka preto avizovala jeho koniec už pred dvoma rokmi.

Zároveň sa však dušovala, že príde s náhradou. Tá mala najprv podobu súboru opatrení Citroën Advanced Comfort, ktoré zahrňovali úpravy tlmičov so špeciálnymi dorazmi až po redukciu vibrácií pomocou špeciálne navrhnutej tuhosti čalúnenia sedadiel. To však nie je vrchol. Ten príde až s nástupcom Citroënu C5, ktorý dostane prívlastok Aircross a k tomu úplne nový systém Progressive Hydraulic Cushions. V podstate ide o klasické hydraulické tlmiče a vinuté pružiny, ktoré pracujú za normálnych okolností štandardným spôsobom, sú však doplnené o hydraulické vankúše, albo ak chcete dorazy.
Jeden má na starosti tlmenie rázov pri odskoku kolesa, napríklad pri prejazde výtlku, a druhý rázov, ktoré vznikajú pri maximálnom prepružení. Výsledkom má byť komfort podobný tomu, na aký boli zvyknutí majitelia Citroënov s pôvodným hydropneumatickým pružením. Pritom bude nový systém podstatne lacnejší a pravdepodobne aj lacnejší ako v prípade, keby Citroën použil adaptívne tlmiče, magnetoreologické tlmiče či pneumatické odpruženie. Nový Citroën C5 Aircross má byť vďaka tomu vôbec najkomfortnejší SUV vo svojej triede. Svetovú premiéru absolvuje na autosalóne v Šanghaji.