Značka Genesis sa snaží rozvíriť hladinu v prémiovom rybníku. Vo vývojovom centre v kórejskom Namyangu a na olympijskom štadióne v Soule predstavila svoj tretí model. Nesie označenie G70 a bude sa snažiť konkurovať BMW radu 3, Mercedesu-Benz triedy C, Audi A4 alebo Jaguaru XE. Pokúsi sa o niečo podobné ako pred nedávnom Alfa Romeo s modelom Giulia.
Hoci taliansky model nadchol dizajnom a motorom z dielne Ferrari, pochybné renomé a otázna spoľahlivosť zabránili väčšiemu úspechu tohto sedanu. V prípade značky Genesis, ktorá vznikla pod krídlami materského Hyundaia, by mohla byť situácia iná. Dynamickými parametrami za konkurenciou rozhodne zostávať nebude. O techniku sa totiž delí s Kiou Stinger.
Vrcholom ponuky bude dvakrát preplňovaný zážihový šesťvalec s objemom 3,3 litra. Vďaka výkonu 272 kW (370 k) a krútiacemu momentu 510 Nm zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 270 km/h. Kia Stinger GT zrýchli z 0 na 100 km/h o dve desatiny sekundy pomalšie.
Všetky motory budú spolupracovať s osemstupňovou automatickou prevodovkou. Pokiaľ ide o poháňanie náprav, na výber bude zadný pohon alebo pohon 4×4. Vozidlá s pohonom zadnej nápravy budú využívať mechanický samosvorný diferenciál. Tlmiče budú poskytovať päť nastavení zodpovedajúcich jednotlivým jazdným režimom.
V interiéri bude na posádku čakať luxusné vybavenie a dostatok miesta. To sľubuje celková dĺžka 4 685 mm a rázvor náprav 2 835 mm. V rámci výbavy môžu zákazníci počítať s bezpečnostnými systémami ako autonómne núdzové brzdenie, sledovanie mŕtvych uhlov, detekcia chodcov alebo poloautonómne riadenie. Na výber bude aj audiosystém Lexicon s 15 reproduktormi.
Svetovú premiéru absolvuje Genesis G70 v decembri na autosalóne v Los Angeles. Do predaja sa dostane na budúci rok, no uprednostnené budú trhy v Severnej Amerike a v Ázii. Záujemcovia z Európy budú musieť čakať pravdepodobne až do roku 2019.