Karoq prichádza v štyroch motorizáciách. Základom je preplňovaný benzínový 3-valec 1,0 TSI (85 kW). Nad ním stojí premiérový 4-valec 1,5 TSI Evo (110 kW). Naftu zastupujú motory 1,6 TDI (85 kW) a 2,0 TDI (110 kW). Všetky agregáty možno kombinovať so 6-stupňovou manuálnou alebo 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG. Priplatíte si za ňu 2 000 eur. Pohon 4×4 je však k dispozícii len s najvýkonnejším naftovým motorom. Verzia 2,0 TDI s výkonom 140 kW sa na trh chystá v prvej polovici budúceho roka.
V prvej vlne budú k dispozícii len dva drahšie stupne výbav Ambition a Style. Takže v súčasnosti štartuje najlacnejší Karoq 1,0 TSI Ambition so 6-stupňovým manuálom na 19 770 eurách. Výbava je pomerne bohatá. Jazdí na 16-palcových hliníkových diskoch, má dvojzónovú automatickú klimatizáciu, vyhrievané predné sedadlá, voľbu jazdných režimov Driving Mode Selection, multifunkčný volant, elektricky ovládané okná a zrkadlá či audio s Bluetoothom. Paket Ambition Plus za 649 eur doplní vybavenie o 8-palcový infotainment Bolero, konektivitu SmartLink+, bezkľúčové odomykanie či 17-palcové disky kolies.
Najvyšší stupeň Style, ktorý začína cenou 23 270 eur, ale už s výkonnejším motorom 1,5 TSI Evo (110 kW), pridáva predné full LED svetlá, náladové osvetlenie interiéru, predné parkovacie senzory, adaptívny tempomat, farebný MaxiDOT displej na prístrojovom paneli, 17-palcové disky a strešný nosič. K výbave Style sú k dispozícii až tri balíky. Paket Style Plus za 849 eur obsahuje parkovaciu kameru, elektrické piate dvere s nožným senzorom a navigáciu Amundsen s 8-palcovým displejom a hotspotom.
Paket Style Comfort za 849 eur je zameraný na pohodlie a výbavu Style obohacuje o vyhrievané zadné sedadlá, vyhrievaný volant a čelné okno, variabilné zadné sedadlá VarioFlex a čiastočne kožené čalúnenie. Bezpečnostný balík Style Safety za 699 eur zahŕňa monitoring jazdných prúdov, udržiavanie v jazdnom prúde, monitorovanie slepého uhla zrkadiel, automatické prepínanie diaľkových svetiel a adaptívny tempomat. Tí ktorí sa tešia na digitálny prístrojový panel, budú musieť počkať do polovice budúceho roka.
Cenník Škody Karoq
Motor | Výkon/Prevodovka | Spotreba na 100 km (l) | Ambition | Style |
---|---|---|---|---|
1,0 TSI | 85 kW/6M | 5,3 – 5,4 | 19 770 € | – |
1,0 TSI | 85 kW/7DSG | 5,1 – 5,2 | 21 770 € | – |
1,5 TSI ACT | 110 kW/6M | 5,4 – 5,5 | 21 370 € | 23 270 € |
1,5 TSI ACT | 110 kW/7DSG | 5,5 – 5,6 | 23 370 € | 25 270 € |
1,6 TDI | 85 kW/6M | 4,5 – 4,6 | 22 170 € | 24 070 € |
1,6 TDI | 85 kW/7DSG | 4,2 – 4,3 | 24 170 € | 26 070 € |
2,0 TDI 4×4 | 110 kW/6M | 5,0 | 25 570 € | 27 470 € |
2,0 TDI 4×4 | 110 kW/7DSG | 5,2 | 27 570 € | 29 470 € |
Porovnanie rozmerov – Karoq vs. Kodiaq
Model | Karoq | Kodiaq | Rozdiel |
---|---|---|---|
Dĺžka (mm) | 4 382 | 4 697 | –315 |
Šírka (mm) | 1 841 | 1 882 | –39 |
Výška (mm) | 1 606 | 1 676 | –71 |
Rázvor náprav (mm) | 2 638/2 630 (4×4) | 2 791 | –153 (-161) |
Svetlá výška (mm) | 183 | 194 | –11 |
Objem kufra (mm) | 521 | 720 (5 miest) | –1 99 |
Technické údaje (benzínové motory)
Motor | 1,0 TSI 4×2 | 1,5 TSI Evo 4×2 |
---|---|---|
Počet valcov/ventilov | 3/12 | 4/16 |
Zdvihový objem (ccm) | 999 | 1 498 |
Max. výkon (kw/ot.) | 85/5 000 | 110/5 000 |
Max. krút. moment (Nm/ot.) | 200/2 000 | 250/1 500 |
Prevodovka | 6M/7A | 6M/7A |
0 – 100 km/h (s) | 10,6/10,7 | 8,4/8,6 |
Max. rýchlosť (km/h) | 187/186 | 204/203 |
Spotreba na 100 km (l) | 5,3/5,2 | 5,4/5,5 |
Technické údaje (naftové motory)
Motor | 1,6 TDI 4×2 | 2,0 TDI 4×4 | 2,0 TDI 4×4 |
---|---|---|---|
Počet valcov/ventilov | 4/16 | 4/16 | 4/16 |
Zdvihový objem (ccm) | 1 598 | 1 968 | 1 968 |
Max. výkon (kw/ot.) | 85/3 250 | 110/3 500 | 140/- |
Max. krút. moment (Nm/ot.) | 250/1 500 | 340/1 700 | 400/- |
Prevodovka | 6M/7A | 6M/7A | 7A |
0 – 100 km/h (s) | 10,7/10,9 | 8,7/9,3 | 7,8 |
Max. rýchlosť (km/h) | 188/188 | 196/195 | 211 |
Spotreba na 100 km (l) | 4,6/4,3 | 5,0/5,2 | 5,3 |