Mitsubishi Outlander s plug-in hybridnou technológiou prišlo na trh v roku 2014. Išlo o prvé SUV s primárnym elektrickým pohonom a so spaľovacím motorom vo funkcii generátora. Z veľkej neznámej sa nakoniec vykľul najúspešnejší model vo svojej triede. Z prioritných trhov, akými boli Holandsko či Švajčiarsko, zamieril Outlander PHEV nakoniec do celej Európy. V rokoch 2015, 2016 aj 2017 sa tento model stal najpredávanejším plug-in hybridom naprieč celým regiónom. Po štyroch rokoch tak hlási automobilka na starom kontinente viac ako 100 000 registrácií. Pričom jubilejný bol predaný v januári.
Niet divu, že automobilka ho chce udržať v dobrej kondícii. Len rok po facelifte prichádza s ďalšími vylepšeniami. Inovovaný Outlander PHEV, ktorý sa predstavil na autosalóne v Ženeve, spoznáte podľa nových LED reflektorov, vylepšenej maske Dynamic Schield, obdĺžnikových rámčekov v oblasti hmlových svetiel, prepracovaného ochranného krytu nárazníka, väčšieho zadného spojlera a 18-palcových dvojfarebných diskov kolies. V interiéri zvyšuje pocit kvality nové čalúnenie, úplne nové predné sedadlá s výraznejším bočným vedením, nová grafika prístrojov, prepracovaný ovládač jazdných režimov či nové dekoračné materiály.
To najdôležitejšie sa však odohralo pod kapotou. Plug-in hybridná sústava môže počítať s úplne novým 2,4-litrovým štvorvalcom MIVEC, pracujúcim v Atkinsonovom cykle, ktorý nahradil menší klasický dvojliter. Outlanderu prináša o 10 % vyšší výkon generátora a tiež vyšší krútiaci moment. Okrem toho má o 10 % vyšší výkon zadný elektromotor. Za väčším dojazdom v elektrickom režime zas stojí zväčšená kapacita li-ion akumulátorov, ktorá vzrástla o 15 % na konečných 13,8 kWh. Outlander by tak mal byť schopný prejsť v bezemisnom móde bez problémov viac ako 50 km.
Okrem toho si majitelia užijú za volantom viacej dynamiky vďaka novému jazdnému režimu Sport, ktorý doplnil režimy Normal, 4WD Lock, EV, Save a Charge. Nový je tiež mód Snow, zlepšujúci trakciu na snehu. Na trh by sa mala ekologická novinka Mitsubishi dostať na jeseň. Aj preto zatiaľ chýbajú presnejšie technické špecifikácie.