
V roku 2003 vyrukovala spoločnosť Carver s originálnou karosovanou trojkolkou, vybavenou špeciálnym nakláňacím mechanizmom DVC (Dynamic Vehicle Control). Systém sa staral o stabilitu v zákrutách aj pri vysokých rýchlostiach a karoséria zas o komfort a ochranu pred počasím, čo na bežnom motocykli nikdy nezažijete. Tento hybrid auta a motocyklu ocenilo viacero novinárov, medzi nimi aj slávny Jeremy Clarkson, cena 30 000 eur však zákazníkom nevoňala. Druhým klincom do rakvy bolo skončenie dodávok preplňovaných trojvalcov Daihatsu, ktoré Carver One poháňali. V roku 2009 tak ohlásila spoločnosť po produkcii približne 250 exemplárov bankrot.

Jej originálny gyroskopický mechanizmus však využila napríklad americká spoločnosť Persu Mobility a Carver One sa stal tiež základom lietajúceho gyroplánu PAL-V, ktorý sa práve uchádza o komerčný úspech. Zdalo sa však, že dvojmiestna trojkolka sa stane definitívne minulosťou. Lenže nový vietor do plachiet priniesol čínsky kapitál a spolupráca s firmou Accell Group N.V., ktorá je jedným z najväčších výrobcov bicyklov so sídlom v Holandsku. A tak tu máme novú generáciu Carveru – s novým dizajnom aj technikou. Stále však s originálnym systémom DVC, tentoraz s označením 2.0.

Asi neprekvapí, že nový Carver zamenil spaľovací motor za dvojicu elektromotorov, každý pre jedno zo zadných kolies. Ich spoločný výkon však nedosahuje ani zlomok hodnoty pôvodného Carveru s preplňovaným štvorvalcom. Carver už totiž nechce byť rýchlym dopravným prostriedkoms maximálkou 185 km/h a zrýchlením na stovku za osem sekúnd, ale praktickým a najmä ekologickým mestským dopravným prostriedkom. Jednoducho, k zadným kolesám posiela skromné dva kilowatty. Tomu zodpovedá aj maximálna rýchlosť tohto 330 kg vážiaceho stroja, ktorá sa pohybuje do 60 km/h.
