Nové Audi A6 a kombi A6 Avant ôsmej generácie sú úplnými nováčikmi výrobného programu. Predstavili sa len nedávno na marcovom autosalóne v Ženeve. To ale nebráni tomu, aby sa už dnes šírili informácie o ďalších verziách. Najmä o očakávanej športovej modifikácii S6. Tá vraj prepriahne z ingolstadtskej techniky na tú z Zuffenhausenu. Pôvodný preplňovaný 8-valec 4,0 TFSI (331 kW) má totiž zameniť za 3,9-litrový agregát z Porsche Panamera. To rýchlej limuzíne iste neuškodí a koncernu VW zas ušetrí náklady za vývoj samostatného motora pre Audi S6.
V Panamere má tento agregát výkon 409 kW, ale pre Audi má byť mierne znížený. Podobne ako v pripravovanom Bentley GT a vo vlajkovej lodi Audi S8. Očakáva sa, že novinka bude zrýchľovať na stovku tesne nad štyri sekundy. Doteraz bol v novej generácii A6 najsilnejším motorom preplňovaný 6-valec 3,0 TFSI, známy aj z Audi S4, s výkonom 260 kW. Po S6 má doraziť vrcholová verzia RS6, ktorá použije opäť 8-valec z Porsche Panamera, ale s ešte väčším „stádom“ koní. Možno práve so spomínanými 409 kilowattmi.
Jazdným vlastnostiam má prospieť nielen nižšia hmotnosť, ktorá je aj výsledkom použitia novej modulárnej platformy MLB, ale aj riadenie zadných kolies. Očakávať máme 20-palcové disky kolies a v interiéri až tri displeje, podobne ako v Audi A8.