
Po štyroch rokoch výroby doznala trojica najmenších modelov Citroënu, Peugeotu a Toyoty zmeny. Všetky tri modely, vyrábané v závode TPCA v Kolíne, omladil ľahký facelift. Badateľný je najmä na predných maskách a svetlách s dennými diódami. Citroën C1 je navyše k dispozícii v 32 farebných variantoch. Pribudli edície Urban Ride a Elle. Peugeot 108 zas pridal šesť nových farieb laku či verziu TOP! Collection a Toyota ešte výraznejší dizajn čela v tvare písmena X.

Podstatnejšie sú však zmeny na palube, kde budú majitelia ťažiť z nového infotainmentu. Multimediálne rozhranie s dotykovou obrazovkou a hlasovým ovládaním je odteraz kompatibilné so smartfónmi vďaka platformám Mirror Link, Apple CraPlay a Android Auto. K už dostupným asistenčným systémom, ako napríklad autonómnym brzdám City Brake a monitoringu jazdných prúdov AFIL, pribudla čítačka dopravných značiek vrátane zákazov predbiehania.

Pod kapotou debutuje v súvislosti s novou emisnou normou Euro 6.2 modernizovaný atmosférický 3-valec 1,0 VTi s novým nepriamym vstrekovaním paliva a vyvažovacím hriadeľom. Výsledkom úprav je výkon zvýšený z 50 na 53 kW. V kombinácii s 5-stupňovou manuálnou alebo robotizovanou prevodovkou s tým istým počtom stupňov sa má spotreba pohybovať približne na 3,8 litroch benzínu na 100 km, a to pravdepodobne už podľa novej prísnejšej metodiky WLTP.
Príchod zlepšeného motora od Toyoty však pre modely Peugeotu a Citroënu znamenajú koniec ponuky výkonnejšieho 3-valca 1,2 PureTech (60 kW). Pre Toyotu sa nič nemení, keďže Aygo tento agregát nepoužívalo. Novinky z českého Kolína schádzajú z montážnych liniek od prvej polovice mája. Tento rok chce závod TPCA vyrobiť 200 000 áut. Jeho maximálna kapacita je až 330 000 kusov ročne. Tú však naplnil len v roku 2009.