Honda HR-V: Facelift prináša viac elegancie a motor 1,5 VTEC TURBO

Japonský crossover možno považovať za celosvetovo úspešný model, a preto si po troch rokoch od uvedenia na trh zaslúži modernizáciu. Tá mu dodá elegantnejší vzhľad a rozšíri ponuku motorov o preplňovaný 1,5-litrový agregát VTEC TURBO.

20.08.2018 06:00
honda hr-v 20 5b71437cd9943 Foto:
Prednú masku budú po novom tvoriť matná mriežka chladiča a široká chrómovaná lišta so vsadeným logom.
debata (4)

Facelift Hondy HR-V nie je len symbolickým retušovaním línií. Prednú masku budú po novom tvoriť matná mriežka chladiča a široká chrómovaná lišta so vsadeným logom. Chrómová časť bude navyše dizajnovo zapracovaná aj do predných svetlometov, s ktorými vytvorí jeden celok. Zmení sa aj grafika denných LED svetiel a vzhľad predného nárazníka.

Honda HR-V 2019
Honda HR-V 2019
+5Honda HR-V 2019
Vzadu bude hlavnou zmenou tmavší podklad zadných svetiel. Vyššie stupne výbav dostanú sedemnásťpalcové disky kolies z ľahkých zliatin, chrómovanú koncovku výfukového potrubia a LED predné aj zadné svetlá. Ponuku lakov karosérie bude tvoriť osem farieb, pričom základnou bude opäť červená Milano Red. Okrem nej budú môcť zákazníci voliť z piatich metalických a dvoch perleťových sfarbení.

V interiéri čaká na posádku viac pohodlia vďaka novému systému potláčania hluku Active Noise Cancellation. Ten funguje na princípe vydávania špecifického zvuku cez reproduktory, ktorý potláča nízkofrekvenčný hluk prenikajúci dovnútra vozidla. Okrem toho akustický komfort zlepší aj viac izolácie, ktorá pribudne v podbehoch kolies, na kapote a vo dverách.

Základnou pohonnou jednotkou zostane 1,5-litrový zážihový atmosférický motor i-VTEC s výkonom 96 kW (130 k) a krútiacim momentom 155 Nm. Spolupracovať bude so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo automatickou prevodovkou CVT. V prípade manuálu zrýchli z 0 na 100 km/h za 10,7 sekúnd a s prevodovkou CVT za 11,2 s.

Základnou pohonnou jednotkou zostane... Foto: Honda
honda hr-v 51 5b71437e06e37 Základnou pohonnou jednotkou zostane 1,5-litrový zážihový atmosférický motor i-VTEC s výkonom 96 kW (130 k) a krútiacim momentom 155 Nm.

Novinkou pod kapotou Hondy HR-V bude preplňovaný benzínový agregát VTEC TURBO s objemom jeden a pol litra. Automobilka zatiaľ nezverejnila jeho technické parametre, keďže spolu s naftovým motorom i-DTEC s objemom 1,6 litra sa dostane do predaja až na jar budúceho roku. Modernizovaná Honda HR-V s atmosférickým motorom sa už vyrába a k prvým zákazníkom sa dostane v októbri.

© Autorské práva vyhradené

4 debata chyba
Viac na túto tému: #Honda #modernizácia #crossover #Honda HR-V #VTEC TURBO
Články podľa značiek