V modelovom roku 2019 pripravila Honda pre NSX rad zlepšení. Začína sa to už dizajnom. V škále farieb pribudol perleťový lak Thermal Orange, odkazujúci na tridsaťročné športové aktivity americkej Acury. Tento odtieň sa môže odteraz objaviť aj na brzdových strmeňoch príplatkových keramických bŕzd. Striebornú lištu nad prednou maskou nahradila lišta lakovaná vo farbe karosérie. Výplet dostal navyše úpravu v klavírnej černi, čo platí aj o mriežke v zadnej časti. Priplatiť si môžete za karbónový paket s kompozitnými spojlermi a prahmi.
To najdôležitejšie sa však odohralo v oblasti podvozka, ktorý má urobiť NSX ešte komfortnejšie na bežných cestách, no zároveň sebavedomejšie na okruhoch. Stabilizátor na prednej náprave je tuhší o 26 a zadný o 19 %. O 21 percent vzrástla aj pevnosť zadných puzdier. Zmeny sa dotkli aj kalibrácie magnetoreologických tlmičov a riadenia. Základným obutím sa stali pneumatiky Continental SportContact 6, s novým dezénom vyvinutým špeciálne pre NSX. K dispozícii budú naďalej príplatkové plášte Pirelli P Zero Trofeo R.
Výsledkom je lepšia dynamika v zákrutách, naznačená o dve sekundy lepším časom na okruhu v Suzuke. Podporuje to aj mierne modifikovaná pohonná sústava Sport Hybrid SH-AWD. Centrálne umiestnený vidlicový 6-valec s objemom 3,5 litra s dvojicou turbodúchadiel dáva ja vďaka variabilnému časovaniu a kombinácii priameho a nepriameho vstreku rovných 500 koní ( 367 kW). To však nie je koniec. Medzi motorom a 9-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou pracuje elektromotor s výkonom ďalších 35 kW, ktorý dokáže okamžitým záberom zahladiť akýkoľvek náznak turbodiery.
K tomu však musíme pripočítať ďalší pár elektromotorov na prednej náprave. Každý z nich ponúka 27 kW. Výsledkom je nielen blesková reakcia na stlačenie plynu, ale aj dokonalá trakcia a stabilita, keďže krútiaci moment je dávkovaný individuálne pre každé z kolies. Celkovo disponuje Honda NSX spoločným výkonom 422 kW, čo znamená, že aj pri pomerne vysokej pohotovostnej hmotnosti 1 725 kg, za ktoru stoja li-ion batérie, šprintuje NSX na stovku za 3,3 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 320 km/h. Vodič má pritom na výber jeden zo štyroch jazdných režimov – Quiet, Sport, Sport+ a Track.
Dynamiku si budúci majitelia užijú ešte intenzívnejšie aj vďaka zmenám v interiéri. Ten dostal v sérii športové sedadlá a hliníkové pedále, ktoré boli predtým súčasťou príplatkového balíka. Platí to aj o navigácii, výkonnom audiosystéme ELS Studio a parkovacích senzoroch. Takže aj napriek cene vyššej približne o 1 300 eur budú na tom zákazníci lepšie, než ak by jednotlivé prvky dokupovali. Novinkou je príplatkové červené kožené čalúnenie alebo modrá obšívka Indigo Blue v kombinácii s čalúnením Alcantara.
V USA budú mať navyše majitelia k dispozícii zákaznícky program, ktorý umožní sledovať výrobu konkrétneho exemplára v Ohiu a tiež zúčastniť sa tréningov na okruhu. Produkcia inovovanej Hondy NSX odštartovala koncom augusta a automobilka už prijíma objednávky. V Európe sa o distribúciu starajú vybrané dílerstvá v Nemecku, vo Švajčiarsku, v Taliansku, vo Veľkej Británii a v Monaku.