Lexus RC nepatrí v Európe práve k trhákom prémiovej japonskej značky. Od roku 2014, keď bolo kupé útočiace na BMW 4, Audi A5 či Mercedes-Benz C Coupé uvedené na trh, sa preň do konca augusta tohto roka rozhodlo len 4 561 zákazníkov. Väčšinu klientov si hľadá v zámorí. Lexus si však takýto imidžový prvok v ponuke dovoliť môže, keďže RC vychádza zo sedanu IS, ktorý celkové registrácie modelového radu zvyšuje. A keďže nedávno inovoval IS, bokom nemohol ostať ani derivát RC. Zmeny sú však naozaj kozmetické, najmä tie štylistické. Mottom bolo skombinovať ostrosť s eleganciou.
Kupé má v štýle väčšieho LC prepracovaný výplet prednej masky, ktorý sa smerom k nárazníku postupne mení. Verzia F Sport posilňuje ešte viac agresivitu kosoštvorcovou výplňou masky. Nové sú aj nárazníky so zväčšenými postrannými sacími otvormi. Naopak, svetlá pôsobia elegantnejšie. Samostatné „fajky“ pre denné svietenie sú teraz integrované do modulu reflektora. V podobnom duchu sa nesie vynovená grafika a tvar zadných svetiel. Zadný nárazník bol aerodynamicky optimalizovaný, čoho výsledkom má byť okrem iného lepšia stabilita vozidla.
RC bude k dispozícii v jedenástich odtieňoch karosérie vrátane lakov Flare Yellow a nebeskej modrej Sky Blue. F Sport zvýrazňuje svoje výnimočné postavenie novými 19-palcovými diskami kolies inšpirovanými kupé LC. Kabína posilňuje pocit kvality spracovania. Napríklad vďaka hliníkovým dekoráciám v prieduchoch ventilácie, prešívanej opierke na dlaň, novými opierkam kolien a analógovým hodinám prevzatým opäť z väčšieho LC. Na výber je sedem farebných riešení kabíny. Nechýba okrové čalúnenie Ochre či horčicové Mustard. F Sport pridáva dekorácie Naguri z pravého lešteného hliníka alebo kovu.
Pod kapotou sa nič nemení. Na výber je stále preplňovaný dvojliter pre RC 200t (180 kW) a hybridná verzia RC 300h, ktorá kombinuje atmosférický 4-valec s objemom 2,5 litra (133 kW) a elektromotor (105 kW). Lexus však sľubuje pri 200t ostrejšiu reakciu na stlačenie plynového pedála. Jazdným vlastnostiam má pomôcť optimalizovaný podvozok s celkom novými tlmičmi a tuhšími puzdrami náprav. Novinka Lexusu sa vo svetovej premiére predstaví na autosalóne v Paríži. Aj preto ešte nepoznáme presné údaje. Na slovenskom trhu sa RC predáva výhradne v hybridnej verzii 300h.