Kia to v Paríži rozbalila naplno. Jej hlavnými hviezdami bol Proceed, ostrý Ceed GT a elektrické e-Niro. Ale to nie je všetko. Novučičký Ceed sa totiž pod Eiffelovkou predstavil aj vo verzii GT-Line. Tej síce chýba výkon motora 1,6 T-GDi, ale športový paket prinesie zákazníkom viac emócií. Napokon, inšpirácia pre „tuning“ pochádza priamo z Ceedu GT a Proceedu GT. Balík GT-Line bude pritom dostupný pre hatchback aj kombi SW. V prípade Proceedu si priplácať nemusíte. Jednoducho, krásny shooting brake sa dodáva už v základe ako GT-Line.
Zmeny sú zjavné na prvý pohľad. Ceed GT-Line dostal nárazníky z GT so zväčšenými sacími otvormi. Chýba len spodná červená linka. „Tigrí nos“ má lesklý čierny výplet a saténový lem. V reflektoroch s čiernym pozadím nechýbajú denné diódy „Ice cube“. V oblasti hmlových svetiel pribudli chrómové „čepele“. Aj dizajn 17– alebo 18-palcových diskov kolies je blízky ostrému Ceedu GT. Podobne je to vzadu pri pohľade na nárazník s dvojicou koncoviek výfukov a väčší strešný spojler. Celé to dopĺňajú spätné zrkadlá z klavírnej černe a paleta desiatich lakov karosérie.
Interiér sa môže pochváliť čiernym čalúnením stropu, splošteným koženým volantom, chrómovými lištami prahov, hliníkovými pedálmi, saténovým obložením v oblasti radiacej páky ale aj polokoženými anatomickými sedadlami s väčšou bočnou oporou. Za príplatok si môžete dopriať identické sedadlá zo Ceedu GT, čo znamená väčšiu podporu kolien a kombináciu kože so semišom. V prípade celokoženej verzie sú sedadlá vyhrievané aj ventilované. Zákazníci budú ťažiť aj z bohatšieho vybavenia. Napríklad aparatúry JBL, indukčnej nabíjačky a vyhrievaného čelného okna.
Základné 7-palcové dotykové rozhranie môžete zameniť za 8-palcové s navigáciou Tom Tom, plne kompatibilné so smartfónmi cez platformy Apple CarPlay a Android Auto. Z bezpečnostných systémov tu nájdeme automatické prepínanie diaľkového režimu svetiel, výstrahu pred kolíziou, udržiavanie v jazdnom prúde a cúvaciu kameru. Za príplatok je pripravený adaptívny tempomat, autonómne brzdy s detekciou chodcov, monitorovanie slepých uhlov zrkadiel a priestoru za vozidlom, ale tiež inteligentný parkovací asistent, ktorý zvláda priečne aj pozdĺžne manévre.
Napriek výraznému tuningu nenájdete pod kapotou výkonný 4-valec 1,6 T-GDi zo Ceedu GT. GT-Line si musí vystačiť so zvyškom ponuky – až na najslabší atmosféricky agregát 1,4 MPi, ktorý by so športovou DNA naozaj neladil. Spektrum tak začína preplňovaným 3-valcom 1,0 T-GDi (88 kW) a pokračuje 4-valcom 1,4 T-GDi (103 kW) či naftovým motorom 1,6 CRDi Smartstream (85, 100 kW). Motory 1,4 T-GDI a silnejší diesel 1,6 CRDi môžu byť kombinované so 7-stupňovými dvojspojkovými prevodovkami 7-DCT.
Podvozok má na rozdiel od GT štandardné naladenie. Iste sa však nestratí, keďže Ceed má už v základe nezávislé zavesenie všetkých kolies, čo je dnes zriedkavé. Na trh sa GT-Line dostane ešte do konca tohto roka.