Na rozdiel od čínskeho Qorosu, ktorý v útoku na Európu zlyhal, má iná čínska značka všetky predpoklady, aby uspela. Lynk & Co už predstavila SUV 03 a spúšťa jeho výrobu v belgickom Gente. A keďže spolu s Volvom patrí pod krídla čínskeho gigantu Geely, využíva renomovanú švédsku techniku, vrátane platformy CMA. Navyše chce útočiť bohatým vybavením a maximálnou konektivitou, na ktorú počúva mladá klientela, nezaťažená predsudkami ani tradíciami. V pláne je ďalší menší crosover Lynk & Co 02 a sedan 03, ktorý je „prezlečenou“ novou generáciou Volva S40. A práve ním chce čínska značka dobyť aj okruhy.
Za volant jedného z nasadených vozidiel sa posadí aj prvý švédsky šampión Thed Bjork. „Kombinácia odhodlania Lynk & Co. a skúseností tímu Cyan Racing sú kľúčové prvky našej spolupráce,“ povedal na túto tému Victor Yang, viceprezident komunikácie Geely. Nadšený je aj François Ribeiro, hlavný propagátor šampionátu WTCR. „Sme radi, že Lynk & Co bude ôsmou značkou, ktorá sa objaví v seriáli. Spojenie s tímom Cyan Racing, ktorý už získal majstrovský titul, je pre túto automobilku ideálne.“ Najpikantnejšie však je, že okrem špeciálu chystá čínska firma aj civilnú sériu s výkonom okolo 500 koní.