Predvlani prišli dvojičky Cayman a Boxster o 6-valcové atmosférické motory. Nahradili ich úpornejšie, no zároveň výkonnejšie preplňované 4-valce. Zákazníci kontroverznú zmenu prijali, a tak vlani pribudli ostrejšie verzie Boxsteru a Caymanu s prívlastkom GTS. Výkon zdvihli zo základných 220 a 257 pre 718 S až na 265 kW. Tie ostávajú naďalej vrcholom ponuky, no teraz prichádzajú zo Zuffenhausenu nové dvojičky 718 Cayman T a 718 Boxster T. Prívlastok "T“ znamená Touring a naznačuje orientáciu noviniek. Tie sú síce odvodené zo základnej verzie s dvojlitrovým boxerom, ktorý dáva pri 7 500 otáčkach za minútu 220 kW, ale pridávajú množstvo technológií, ktoré robia z kupé a kabrioletu omnoho agilnejšie modely.
Súčasťou série je balík Sport Chrono, podvozok znížený o 20 mm, aktívne tlmiče Porsche Active Suspension Management (PASM) a Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM). To je aktívny systém uchytenia prevodovky, ktorý tlmí vibrácie a zároveň zmenou tuhosti minimalizuje pohyby prevodového mechanizmu, čo zlepšuje jazdné vlastnosti pri rýchlych zmenách smeru. Výkon agregátu smeruje k zadným kolesám buď cez 6-stupňovú manuálnu, alebo 7-stupňovú dvojspojkovú prevodovku PDK. V oboch prípadoch so skrátenými prevodovými pomermi. Takže akcelerácia na stovku trvá len 5,1 a s dvojspojkou dokonca len 4,7 sekundy. Maximálna rýchlosť je v oboch prípadoch 275 km/h.
S trakciou pomáha dvojčatám mechanický samosvorný diferenciál, vektorovanie krútiaceho momentu a vo verzii so „skriňou“ PDK aj systém Launch Control, pre maximálny šprint z miesta. Súčasťou tuningového balíčka sú špecifické 20-palcové disky kolies s titánovou úpravou. Exteriér oživuje dymové pozadie reflektorov, bočné polepy s nápisom „718 Boxster T“ alebo „718 Cayman T“, sivé spätné zrkadlá a centrálne situované tmavé chrómové koncovky výfukov. V ponuke farieb pribudli odtiene Lava Orange a Miami Blue. Interiér prináša čalúnenie kombinujúce Alcantaru s kožou a červeným prešívaním. Červené sú aj bezpečnostné pásy či schéma kulisy radiacej páky. Palubná doska je dekorovaná klavírnou čerňou.
Nechýbajú ani nápisy verzie, no na druhej strane z kabíny ubudol infotainment. V priestore, kde sa bežne nachádza multimediálne rozhranie Porsche Communication Management (PCM), je iba čierna plastová odkladacia schránka. Porsche tvrdí, že odstránením systému kompenzovalo nadváhu, ktorú má na svedomí nový časticový filter pre ssplnenie emisnej normy Euro 6d. Ak si však budú majitelia želať, automobilka im PCM dodá bez príplatku. Asi dôležitejšie pre nich bude tlačidlo prepínania jazdných režimov, umiestnené priamo na volante. Cayman T aj Boxster T ponúkajú módy Normal, Sport, Sport Plus a Individual. Menia reakcie motory, prevodovky, tlmičov či riadenia.
Novinky zo Zuffenhausenu zamieria na trh začiatkom budúceho roka a majiteľom ušetria päť až 10 % ceny v porovnaní, ak by si podobné doplnky objednali k základnej verzii individuálne.