Exemplár vystavený v Ženeve bude síce predprodukčným prototypom, ale ten sa už nebude veľmi líšiť od finálneho produktu. A ako sa zdá, ani od konceptu z roku 2017. Samozrejme, sériový model dostane päť dverí namiesto troch, ale základné jednoduché črty vrátane kruhových reflektorov, evokujúcich prvú generáciu Civicu zo sedemdesiatych rokov, mestskému elektrickému autíčku ostanú. A dokonca mu ostanú aj virtuálne spätné zrkadlá. Tie tradičné teda nahradia kamery a dva displeje v kabíne. Jasne to vyplýva z prvej oficiálnej snímky.
O technike Honda zaryto mlčí. Vychádzať nemôžeme dokonca ani z frankfurtského konceptu. Ten bol tiež zahalený tajomstvom. Podľa neoficiálnych informácií by však prvý elektromobil Hondy mal prejsť na jedno nabitie asi 320 km, a to podľa prísnejšej americkej normy. Očakávať tak môžeme akumulátory s kapacitou približne 40 kWh. Veľa času na „zatĺkanie“ však už Honda nemá. Do predaja sa totiž novinka chystá toto lete. Pôjde o úplne nový produkt, ktorý nemá za cieľ nahradiť žiaden z existujúcich modelov, napríklad Hondu Jazz.
Napokon podľa strategického plánu „Electric vision“ majú mať do roku 2025 elektrifikované modely Hondy až dvojtretinový podiel na európskych predajoch.