
O modernizácii Superbu zatiaľ toho veľa nevieme. V každom prípade dostane facelift, novšie pohonné jednotky, virtuálny kokpit a čo je dôležité, ako prvá Škoda aj plug-in hybridný pohon. Práve s ním súvisia informácie, ktoré česká automobilka zverejnila na akcii čistej mobility v Mladej Boleslavi. A v podstate neprekvapia. Pod kapotou sa objaví technika nedávno vynoveného Passatu GTE. To znamená, že ani Superb PHEV nedostane motor 1,5 TSI. Vystačí si so starším 1,4 TSI naladeným na 115 kW. Spoločnosť mu bude robiť elektromotor s výkonom ďalších 80 kW.

Celá sústava poskytne systémový výkon 160 kW. Plug-in hybridný Superb bude ťažiť, podobne ako Passat GTE, z nových akumulátorov, ktorých kapacita narástla z pôvodne 9,9 na 13 kWh. To znamená, že Superb zvládne podľa prísnejšej normy WLTP v čisto elektrickom režime až 70 km jazdy, čo je o 20 viac ako poskytovala hybridná technológia Passata GTE pred inováciou. Bohužiaľ, podobne ako pri Passate, nebude s najväčšou pravdepodobnosťou systém kompatibilný s rýchlonabíjaním. Z domácej siete (220V/50 hz) bude preto dopĺňanie akumulátorov trvať až šesť hodín.
S domácim Wallboxom alebo na rýchlonabíjacej stanici sa vďaka nabíjaniu jednosmerným prúdom skráti čas na 3,5 hodiny. Je to menej, ale stále príliš dlho na to, aby ste počas jazdy na dlhšie vzdialenosti dopĺňali energiu podobne ako čisté elektromobily. Superb PHEV bude tak vhodný najmä pre zákazníkov, ktorí majú prístupný nabíjací zdroj vo vlastnej garáži alebo na parkovacom mieste a vozidlo budú môcť dobíjať v noci.