Nemecký koncern BMW zvýšil odbyt svojich vozidiel vďaka novým modelom SUV. Až 46 percent predaných áut bolo práve SUV. Informovalo o tom vedenie automobilky. Podiel áut s hybridným pohonom však klesol.
Koncern zvýšil dodávky vozidiel na trh v júli na 183 500 kusov. Výsledok sa dosiahol vďaka rastu odbytu na čínskom trhu, ktorý vzrástol o 16 percent. V Nemecku zaznamenal prírastok 28 percent. Nečakane vzrástol aj záujem o elektrický model i3, ktorý ešte donedávna stál mimo záujmu kupujúcich. V Spojených štátoch sa zvýšil záujem oň takmer o 5 percent. Predaj modelu Mini na celom svete zaznamenal mierny pokles.
Odbyt vozidiel koncernu s modelmi Mini a Rolls-Royce v tomto roku vzrástol o 0,9 percenta na vyše 1,4 milióna. Predaj modelu SUV v júli vzrástol automobilke BMW o vyše 25 percent. Z tohto modelového radu príde na trh v novembri ešte X6. Väčšinu vozidiel SUV vyrába bavorská automobilka v americkom závode v Spartanburgu. Podľa vedenia firmy by mal byť predaj jej áut v tomto roku mierne vyšší než vlani.