Automobilka Bugatti v súčasnosti patrí pod koncern Volkswagen. Jej produkcia sa obmedzuje na jeden model, no ten prakticky nemá konkurenciu. Chiron poháňa motor W16, čo sú v podstate dva osemvalce s výkonom 1 119 kW (1 500 k) a krútiacim momentom 1 600 Nm. Základná cena tohto výnimočného stroja je 2,4 milióna eur.
Pred Chironom Bugatti vyrábalo desať rokov model Veyron. Ten začiatkom tisícročia doslova omráčil motoristickú verejnosť, keď sa stal najrýchlejším sériovo vyrábaným automobilom na svete. Toto všetko sa však mohlo uskutočniť vďaka reinkarnácii značky, ktorá sa udiala začiatkom 90. rokov minulého storočia. Stál za ňou Talian Romano Artioli. Pri príležitosti 109. narodenín výnimočného konštruktéra a zakladateľa ikonickej značky Ettoreho Bugattiho otvoril novú továreň v talianskom mestečku Campogalliano. O rok neskôr mal svetovú premiéru model EB110.
Superšport dostal názov odvodený od iniciálok zakladateľa a číslo odkazovalo na počet rokov od jeho narodenia. Na budúci rok to bude už tridsať rokov od tejto slávnostnej chvíle, a preto sa zástupcovia automobilky rozhodli pripraviť desaťkusovú edíciu špeciálne upraveného Chironu nazvaného Centodieci, čo v preklade znamená stodesať.
Ide už o tretí derivát Chironu. Prvým bolo Bugatti Divo a druhým solitér La Voiture Noire. Dizajnovo Centodieci nadväzuje na EB110 malou podkovou v úlohe prednej masky a úzkymi prednými svetlometmi. Pri pohľade zboku upútajú ostrejšie hrany karosérie ako má Chiron a pätica otvorov pri B-stĺpiku, cez ktoré sa dostáva vzduch k motoru. Zozadu budí Centodieci rešpekt mohutným difúzorom a dvoma pármi výfukov s netradične umiestnenými koncovkami nad sebou. O dostatočný prítlak sa stará spojler, ktorý je pripomienkou verzie EB110SS.
Zmien sa dočkala aj pohonná jednotka. Výkon osemlitrového agregátu stúpol na 1 176 kW (1 600 k). O prenos sily motora na obe nápravy sa stará sedemstupňová automatická dvojspojková prevodovka. Oporti Chironu je Centodieci o 20 kilogramov ľahšie. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 2,4 sekundy. Z 0 na 200 km/h mu to trvá 6,1 sekundy a z 0 na 300 km/h len 13,1 sekundy. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 380 km/h. Rovnako ako technické parametre je ohromujúca aj cena. Bugatti Centodieci stojí 8 miliónov eur.