Podľa informácií vedenia BMW bude elektrická verzia vizuálne takmer totožná s BMW radu 1 poháňaných spaľovacími agregátmi. Očakáva sa len absencia mriežky chladiča, ktorú elektromobily nepotrebujú, a rozšírenie palety lakov karosérie.
Unifikáciu verzií umožňuje modulárna platforma, do ktorej možno zapracovať jeden ale aj dva elektromotory. Variant s dvomi pohonnými jednotkami bude mať poháňané obe nápravy. Riaditeľ divízie i Robert Irlinger uviedol, že dôležité je, aby zákazníci mali možnosť vybrať si, čo im najviac vyhovuje.
Podľa novoutvorenej nomenklatúry by sa nový elektrický model mal volať i1. Mal by byť najmenším a zároveň cenovo najdostupnejším elektrickým BMW. Otázkou však zostáva, čo sa stane so súčasným modelom i3. Najpravdepodobnejšie je, že nástupcu už nedostane. Svoju úlohu už splnil, keď bol technickým aj dizajnovým priekopníkom značky. Zároveň však nezapadal do systému označenia modelov.