Britský Aston Martin a talianska karosáreň Zagato majú za sebou viac ako 60-ročnú spoluprácu. Navyše Zagato slávi v tomto roku sté narodeniny. To nemohlo ostať v Gaydone bez povšimnutia. A ani neostalo. Tento rok sa nesie v znamení projektu DBZ Centenary. Čo to znamená? Už na jar prišiel na svet reinkarnovaný historický model DB4 Zagato Continuation, teda replika originálu postavená kombináciou tradičných a moderných technológií. Problémom je, že s týmto „veteránom“ nebudú môcť majitelia vyraziť na bežné cesty. Pôvodná technika totiž znemožnila homologizáciu.
V Gaydone však majú riešenie. A to poriadne drahé. DB4 Zagato Continuation vám totiž predajú s ďalšou „limitkou“ – DBS GT Zagato. Tá na cesty, samozrejme, môže, pretože jej základom nie je nič iné ako aktuálny Aston Martin DBS Superleggera – vlajková loď automobilky s dvakrát preplňovaným 12-valcom 5,2 V12 s výkonom 533 kW a krútiacim momentom 900 Nm. Pre potreby DBS GT Zagato dokonca výkon stúpol až na 559 kW. Podstatnejšie sú ale dizajnové zmeny, odkazujúce na historickú kooperáciu Astonu a Zagata. Nechýba zväčšená predná maska s kosoštvorcovým „výpletom“ ale najmä bublinová strecha a typický zadný stĺpik.
Kompozitná karoséria je lakovaná červenou farbou Supernova Red, s ktorou kontrastuje čierna strecha a zlaté kolesá. Tento vzácny kov dekoruje výduchy predných blatníkov či logá. Podobný farebný koncept nájdeme v interiéri, kombinujúcom červenú kožu a zlaté dekorácie vyrobené 3D tlačou. Len táto fáza výroby si vyžiaduje 100 hodín práce. Takže je jasné, že DBS GT Zagato bude poriadne drahou hračkou. Vznikne len 19 exemplárov a rovnaký počet reinkarnovaného DB4 Zagato Continuation. Za tieto dvojičky si od vás automobilka vypýta astronomických 6 000 000 libier bez dane. Pritom ponúka ďalšiu individualizáciu. Práve 3D tlač totiž umožňuje vytvárať špecifické dekorácie vrátane použitia 18-karátového zlata.