Ignis je na trhu skutočnou raritou. Len ťažko by ste totiž v triede „mini“ hľadali štvorkolku. Najmenšie Suzuki ju však má a po facelifte sa môže navyše pochváliť zlepšenou mild-hybridnou sústavou. To je ďalší tromf, na ktorý nemá konkurencia, s výnimkou Fiatu Panda, odpoveď. A stále vie zaujať roztomilým dizajnom. Do nového modelového roka vstupuje s retušami, ktoré ho majú ešte viac priblížiť svetu SUV. Aj preto dostalo novú masku v štýle podstatne väčšej Vitary. Na nárazníkoch zas pôvodné čierne plastové vložky vystriedali strieborné nábehové chrániče.
V interiéri sa toho veľa nezmenilo. Až na nový prístrojový panel s jednoduchšou strieborno-čiernou grafikou. Tá ladí s novým farebným konceptom kabíny. Kým predtým mal Ignis svetlú palubnú dosku a v nej vložený tmavý pás v úrovni prieduchov ventilácie, teraz je to naopak. Interiér pôsobí solídnejšie a hodnotnejšie. V centre palubnej dosky sa stále nachádza moderné multimediálne rozhranie, ktorým Ignis nijako nezaostáva za svojimi väčšími súrodencami. Rovnako moderný je Ignis aj pod prednou kapotou.
Atmosférický 4-valec 1,2 DualJet s dvojitým vstrekovaním, elektrickým variabilným časovaním ventilov a variabilným olejovým čerpadlom je v sérii vyzbrojený 12 V mild-hybridnou sústavou s 2,3 kW štartér-generátorom ISG. To síce nie je úplná novinka, keďže od začiatku tohto roka je Ignis pre emisie dostupný výhradne v tejto verzii, no systém absolvoval niekoľko zmien. Li-ion batéria má teraz kapacitu zvýšenú z troch na 10 Ah, teda z 0,036 na 0,12 kWh. To umožňuje uskladniť viacej rekuperovanej energie a využiť ju pri akcelerácii či štarte motora.
Okrem pohonu 4×4 teraz Ignis pridáva aj možnosť automatickej prevodovky CVT. Základom je stále 5-stupňový manuál. Novinka by sa mala na trhu objaviť už v jarných mesiacoch. Až potom sa dozvieme bližšie technické špecifikácie.